Témata příspěvků | |
Láďa | mezi motorem a aut.přev. mi teče olej, v Tempo servisu Plzeň mi bylo řečeno, že oprava někde u mechanika je riziko, doporučuje to dát do OPEL servisu, aby nedošlo k poškození, může mi někdo v tomto směru poradit kam to dát?Prý se nechá nesprávným servisem poškodit převodovka, prý je tam nějaká "bublina". můžete poradit na email:lbelina@seznam.cz,nebo na tel.774130769 - zavolám Díky |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | to je radost, nejsem z toho zrovna nadšený, ale odstranit to nějak musím, díky za rady, končím odhlašuji se Díky Martas |
Martas | Láďa napsal ... myslím, že to nikdy nedělal, alespoň ne automata, možná klasiku ano, ale automata ne, docela mám obavy, abych o tu převodovku nepřišel................ jsem z Plzeňska, nemáš tady nějaké doporučení? Díky V Plzni urcite ne .... Tenkrat pote co me to prestalo za dva dny jezdit tak jejich prvni veta kdyz jsem jim to privez byla ze to urcite delal prvne a vyndal prevodovku bez hydromenice a jeste dodali ze i tak je to pomerne casty jev ze po demontazi a z5tne montazi "praskne" celo cerpadla .... Ale uz je to par let treba se situace zmenila. |
Láďa | myslím, že to nikdy nedělal, alespoň ne automata, možná klasiku ano, ale automata ne, docela mám obavy, abych o tu převodovku nepřišel................ jsem z Plzeňska, nemáš tady nějaké doporučení? Díky |
Martas | Láďa napsal ... je to určitě z motoru, je to černý olej, v automatu mám červený, to jsem již zjistil, myslím si, že to bude gufero od motoru, můj mechanik mi řekl, že to teď dělal na Zafiře a prý musel vyndat nějaký rám a řízení, prý je to pracné a cena jistě přesáhne 4000 co vy na to ? Díky Láďa 4000 je i v neznackovym servisu 2 dny prace takze za tu cenu je to podle me slusny, hlavne aby to dotycny umel, prevodovka se musi demontovat i s hydromenicem a i tak casto dojde k poskozeni (teda aspon me to tvrdili v servisu kam jsem si kdysi daval automat opravit prave po demontazi a nasledne montazi z tehoz duvodu) ... |
Láďa | je to určitě z motoru, je to černý olej, v automatu mám červený, to jsem již zjistil, myslím si, že to bude gufero od motoru, můj mechanik mi řekl, že to teď dělal na Zafiře a prý musel vyndat nějaký rám a řízení, prý je to pracné a cena jistě přesáhne 4000 co vy na to ? Díky Láďa |
JardaB | U automatu zadna spojka NENI, je tam hydrodynamicky menic. Jde o to, jestli to sakne z motoru nebo prevodovky, melo by byt poznat podle oleje - cerny = motor, cerveny, ridky, malo spinavy = prevodovka. Prevodovku vynda trosku talentovanejsi dite, pokud tece motor, tak to gufero vymeni prumerny mechanik, pokud prevodovka, tak to bude horsi - musi se aspon trochu rozebrat ale nedaval bych to do Opla, tam ji vymeni celou _; |
Martas | Neumim cist a napsal jsem blabol, takze prispevek mazu .... |