Témata příspěvků | |
jj | přátelé automatů mám dotaz - zpusob kontroly hladiny oleje v prevodovce je mi jasna až na to po kolika kilometrech můžu být jistý že je olej dostatečně zahřatý tím pádem má být v rozmezí HOT. prostě když ujedu 5 km po městě a mám olej v úrovni WARM tak nevím jestli třeba po 30 km nestoupne do rozmezí HOT.nechci dolejvat olej aby ho tam pak byl zbytecne moc což tak neni OK.dalši dotaz - v okamžiku přemosteni hydromenice se pouze nejak napevno zacvaknou jednotlivy "talire" v menici nebo to premostei jde uplne mimo hydromenič? jde mi o to jestli se po premosteni hydromenic toci nebo to jde napřimo jak u normalni prevodovky. souvisejici dotaz - když by dosel olej v automatu projevi se to nemoznosti prerazeni z jednoho stupne na druhy a cim dalsim se to projevi.jde mi o tom kdyz pojedu po dalnici tak to treba 300 km vubec neprerazuje - je tam lock AT - tak jestli se to muze nak zadřít bez "upozorneni" upozorenim myslim to že nechce přeradit na nedostatek oleje |
Poslední odpovědi | |
Karel | !!(a) |
JardaB | Jinak litr navic nebo min se IMHO nijak neprojevi na funkci, jezdil jsem i kdyz chybelo pres 2 litry a v pohode, jen v ostrejsich zatackach zastudena to delalo neutral |
Karel | dneska rano kontrola,dolil jsem cca 0,5L ,takze asi to bude vono,pocitove se zda ze to lip "tahne" ,ve stoupani to hned nepodrazuje,drzi rychlost i s nizkymi otacky,ale je to jen pocitove,uvidime,za tyden udelam kontrolu a uvidim |
Karel | to jsem si taky rikal ze kdyz ho tam doleju po okraj pri cca 20°C ,tak pri nejakych 80°C ho bude vic, teplej byl dost,dost me to hralo na prstech,ja to povolil tak sebejiste ze jsem mel olej i ve vlasech,hned jsem to zaspuntoval,takze caklo ven uplne minimum,mno zitra ho zkontroluju s nastartovanym motorem a studenou prevodovku,ale jinak,pred i po vymene, radila prevodovka na vybornou,vymena byla jen preventivni,mno proste je to slozity,jeste mame jako ctvrty auto v rodine skodu 120,na tom servis je brnkacka,delat pred revoluci v servisu muselo bejt pohodicka,v dnesni dobe......to musi byt zazitek |
JardaB | Tak kdyz se olej poradne ohreje, tak se objem zvetsi, no... Taky mam podobnou zkusenost. Ale jestli je to jen tim, nevim. |
Karel | prave ze jak jsem prijel ,tak jsem ho nevypnul, jen proradil,zalej od garaze,sup do kanalu, povolil a bylo ho tam hodne,motor stale bezel,a kolem prevodovky jinej kontrolni sroub nebyl,stejn torx jako je na vypustaku byl jen ve smeru jizdy vlevo (pod ridicem) blize k motoru |
toskey | tak jsi při tý kontrole vypínal nebo nevypínal motor,jestli jsi ho vypnul a povolil jsi kontrolní šroub tak ti pak vytekla pulka hydromenice. Takže jsi to dolití zase zopakuj se zapnutým motorem. |
Karel | ahoj,je takovej technickej dotaz,menil jsem olej,v prevodovce 2.5dti Aut, zahral jsme preovodovku,vypustil, nechal odkapat cca hodinku,pak dolil po konrolni otvor cca 2l,nastartoval ,poctive proradil vsechny rychlosti, dolil cca 1,7l ,pak jsem to projel radila bez problemu, najel cca 25 kilaku svizne,pak zpatky do garaze,motor jsem vypinal,do garaze,proradil rychlosti, a kdyz jsem povolil kontrolni sroub,tak se na me valil olej,jako ze ho tam bylo cca litr na vic,prevodovka byla v neutralu,tak nevim jestli jsem neco neudelal spatne jinak radi na vybornou 146 tis najeto, takze zadam o HELP ,jinak prevodovka 5L40E ,kolik v ni bylo oleje nevim, ja to vypoustel do vany, zadny unik nebyl videt,vsechno suchy, olej pouzit total fluide G3 (dextron III) |
wisastar | Jakym momentem se utahuje ta brzda a kolik otacek zpet? Dekuji. |