• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika :: Re: žárovka v kontrolce ECU
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
ZdendaS
Odeslal: Monday 15 May 2006 - 08:34:23
Ahoj, můžete mi prosím poradit jaká je žárovka v kontrolce elektroniky motoru X18XE? Nesvítí mi při zapnutí zapalování takže je asi v háji a než to celé rozdělám, tak bych si ji chtěl sehnat. Ještě bych vás chtěl poprosit o radu které piny je třeba u tohoto motoru propojit pro vyblikání závad a zda je při tom nutné mít v běhu motor, nebo stačí jen zapnuté zapalování. Z toho návodu v angličtině mi to po překladu není moc jasné... Díky
Poslední odpovědi
ZdendaS
Odeslal: Friday 19 May 2006 - 22:58:10

Nemáte prosím náhodou někdo schéma zapojení konektoru ECU pro VeBe 98 (X18XE), nebo link, kde by to bylo ke stažení?
NIO
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 13:17:15

to ze ti tam nekdo odpijil draty se delalo opravdu na odpojeni kontrolky. bylo by ale potreba vedet na kterych pinech-cisla, a pak se to da najit. co ja vim tak zlute byly casto k zapalovacim civkam a modre jako datoive snimace, )z klapky, z teploty chl, kapaliny....).
ale presto najdi podle konektoru za budikem, podle toh ktrery spoj jde od kontrolky do patice, ten co je ke kontrolce a po vycvaknuti toho konektoru se podivej na barvu dratu.
ja ted nemam u sebe schema a nechci nic rikat na 100% aby me nekdo nenapadl, ale kontrolka diag je snad hnedozluty nebo modrozluty, ale top neni jisty.
Aby se obelhyla kentrolky diagu, to se casto dela tak, ze se na ni pripoji klasickych 12V po nastartovani a prez automaticky zhasec.
Kdyztak mi napis na mejla, at to tu nezarvem psanium, a zkusime ty deraty dohledat i na konektory. Email
ZdendaS
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 08:06:27

JardaB: tak to by odpovídalo, protože když jsem stál delší dobu na dešti, tak to pak byla katastrofa...Já jsem to přičítal špatným kabelům a svíčkám, ale ani výměna nepomohla.
ZdendaS
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 07:59:57

Martas: ještě k tomu drátu: hledali jsme ho jak to nejdál šlo (je žlutý s černým pruhem), ale nide nebyl vidět, tak nevím...Ještě se mrknu za konektorem palubovky, tam snad ještě bude. Jen si už nevzpomínám jestli jde ten konektor vyšrubovat, abych se mohl za něj podívat. Jinak u toho konektoru ECU byly ještě ucvaknutý další 3 dráty (dva modré a žlutý), které taky neměly protějšky. Ale nepodařilo se nám zjistit k čemu jsou...
JardaB
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 07:56:23

Bez lambdy se kazdymu motoru funguje blbe, to pak muze delat cokoli v zavislosti na vsem vcetne pocasi, protoze neni zadna zpetna vazba a palivo se vstrikuje tak nejak odhadem pro typicke podminky a radsi trochu vic
Martas
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 07:54:11

ZdendaS napsal ...

Martas: proč? Myslíš, že střihání drátů je italský národní sport? Ale nejde mi do hlavy proč se to teď po vytažení záslepky EGR zlepšilo...Rychleji klesají otáčky při řazení, auto má lepší tah, necuká...Je možný, že by to blbnulo v kombinaci s tou mrtvou lambdou?


Ne ne to nebylo ve spojitosti s tim dratem ale globalne, myslim ze treba Prtka by mohl vypravet co to je mit auto dotazeny z Italie ...
ZdendaS
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 07:43:56

Martas: proč? Myslíš, že střihání drátů je italský národní sport? Ale nejde mi do hlavy proč se to teď po vytažení záslepky EGR zlepšilo...Rychleji klesají otáčky při řazení, auto má lepší tah, necuká...Je možný, že by to blbnulo v kombinaci s tou mrtvou lambdou?
Martas
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 07:30:18

ZdendaS napsal ...

No ten chlap to měl jen 3 měsíce. Nechal to dovézt z Itálie a pak prý údajně dostal služební, takže už ho prý nepotřeboval...No bylo mi to divný, ale jinak jsem na tom celkem nic nenašel. Je to jasně moje chyba...jenže když přesednete z Favorita do tohoto, tak jste lechce mimo a pak snadno něco uteče...Každopádně mu napíšu aspoň "děkovný" dopis.


Tos mel rict hned ze je to dotazeny z Italie ....

A ten drat urcite bude koncit nekde kousek od konektoru, ty draty jsou urcite bud obaleny paskou nebo v husim krku, nekde ho najdes
ZdendaS
Odeslal: Thursday 18 May 2006 - 07:24:01

No ten chlap to měl jen 3 měsíce. Nechal to dovézt z Itálie a pak prý údajně dostal služební, takže už ho prý nepotřeboval...No bylo mi to divný, ale jinak jsem na tom celkem nic nenašel. Je to jasně moje chyba...jenže když přesednete z Favorita do tohoto, tak jste lechce mimo a pak snadno něco uteče...Každopádně mu napíšu aspoň "děkovný" dopis.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0628 sec,0.0279 z toho dotazů.