Témata příspěvků | |
Michal | Mám Vectru A 1.8i 1992. Mám ji už pár let a po celou tu dobu jde spojka pěkně ztuha, až z toho bolí noha ). 2x bylo měněno přetržené lanko, 1x byla vyměněna celá spojka. Na tuhost to však nemělo žádný pozitivní vliv. Teda prvních pár km po výměně to šlo krásně, ale pak se to vrátilo do starých kolejí. Zvláštní je, že to jde někdy líp, někdy hůř, bohužel se mi nepodařilo vypozorovat na čem to závisí :--(((((. Občas si nechávám promáznout kloub u pedálu, pak to aspoň přestane vrzat..... Nevíte někdo co s tím? |
Poslední odpovědi | |
Martas | Anonymní napsal ... Měnilo se to komplet celé - lamela, přítlačný talíř, ložisko, lanko. A vše bylo důkladně promazáno... No vzhledem k tomu, ze u VeA se cely mechanismus spojky sestava z pedalu, lanka a jednoho rekneme kluzneho loziska v prevodovce tak moc mist, kde to "vazne" byt nemuze, necmene u VeA jde spojka vyrazneji ztuha nez u jakekoliv Astry nebo VeBe, ale ne zas tak aby se pretrhavalo lanko. |
Anonymní | Měnilo se to komplet celé - lamela, přítlačný talíř, ložisko, lanko. A vše bylo důkladně promazáno... |
Martas | Michal napsal ... Mám Vectru A 1.8i 1992. Mám ji už pár let a po celou tu dobu jde spojka pěkně ztuha, až z toho bolí noha ). 2x bylo měněno přetržené lanko, 1x byla vyměněna celá spojka. Na tuhost to však nemělo žádný pozitivní vliv. Teda prvních pár km po výměně to šlo krásně, ale pak se to vrátilo do starých kolejí. Zvláštní je, že to jde někdy líp, někdy hůř, bohužel se mi nepodařilo vypozorovat na čem to závisí :--(((((. Občas si nechávám promáznout kloub u pedálu, pak to aspoň přestane vrzat..... Nevíte někdo co s tím? Co vsechno jsi menil pri vymene spojky ? Pedal spojky jdouci ztuha je pruvodnim jevem vyhrateho pritlacaku, ktery uz nema tu pruznost a musi se na nej prave hodne "slapat". |