Témata příspěvků | |
Miky | Jelikoz ve vlakne s nazvem "Rele K 124" doslo k nekolika chybam v zapojeni, pozadal jsem o smazani a zde vse popisi znova. Pokud chce nekdo do sve vectry zapojit programovatelny cyklovac steracu pouzivany ve vozech Favorit a Felicie, ktery se da primo pomoci packy nastavit v rozmezi priblizne 0,5-50s tak pro nej uvadim jak sem to vyresil ja. Nejprve doporucuji precist tento clanek : Odkaz V prvni rade tento cyklovac nejde zastrcit primo do patice misto stavajiciho rele K124 jelikoz zapojeni neodpovida a u vectry ridi sterace tzv.multimetr ,ktery plni tuto funkci a ovlada pouze spinaci rele (K 124). Muzeme pouzit nasledujici cyklovace AEV 2012 -zakladni cyklovac, kteremu chybi funkce "setri okno po ostriku", AEV 2052, AEV 2062 -cyklovace, ktere tuto funkci jiz maji.Zapojeni bude na prilozenem obrazku.Pro pripojeni cyklovace musime zhotovit dratove propojky mezi cyklovac a stavajici patici po vyndanem rele K124 a dratove propoje k prepinaci steracu.Toto rele najdeme v pojistkove a releove skrince v prostoru nohou ridice,dle vybavy se muze menit pozice jeho umisteni,u meho vozu je v prostredni rade treti z leva.V kazdem pripade je umisteni vylisovano na plastovem krytu teto skrinky. Zapojeni kontaktu chytrejsiho cyklovace AEV 2052,2062 : cyklovac AEV / konektor ve vectre 15 -87 53S - 87a 53M - 30 31 - propojit na kostru vozu cili minusovy pol baterie T - pripojit paralelne k cernocervenemu vodici na prepinaci steracu I - pripojit paralelne k cernozlutemu vodici na prepinaci steracu (ten ve stejne rade s cernocervenym vodicem) Cyklovac sem umistil primo do pojistkove skrinky pomoci oboustrane lepici pasky,krasne se tam vejde mezi rele a pojistky,udelal dratovy propoje s konektory a natahl zbyle draty od prepinace steracu a kostru...maka to na jednicku! Funkce:prepneme packu kratce do polohy cyklovac,sterace jednou setrou,po urcite dobe kdy chceme opet setrit okno prepneme packu na trvalo do polohy cyklovac,ten si tuto prodlevu zapamatuje a v te pak stira.Pro opetovnou zmenu casu cyklu postupujeme obdobne.Pokud ostrikneme okno sterace automaticky 2x az 3x setrou okno. Ceny cyklovacu se znacne lisi dle prodejce od 180 Kc do 380 Kc. Tot asi vse.Miky |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Pokud tu je někdo z té staré gardy tak věřte, že i po letech se tento návod hodí. Zapojil jsem to díky němu a napoprvé a chodí jak má |
Ruda | Ahoj lidi, zeptám se jestli tohle zapojení relátka AEV 2062 je stejné i pro OPEL Zafira A 1,6 16V r.v.99 Dík RM |
Martas | Jeste schema pro Vectru Spinac steracu, motor prednich steracu a ostrikovac jsou oznaceny stejne jako u Omegy Rele steracu je K124 a vsechny draty, ktere jdou "jinam" jdou do Multitimeru. |
Martas | Tady je schema pro MY 2002, nevim jestli predfacelift Omegy to ma stejne. K8 je rele cyklovace S9 je spinac steracu M2 je motor steracu celniho skla M55 je ostrikovac obou skel |
z0diaC | právě,že páčku jsem teď sehnal origo novou za pár korun,relé AEV jsem měl doma nachystané už dlouho (kdyby ho někdo chtěl - za levno prodám) ale to nastavování na páčce se mi líbí víc ...... našel jsem tohle - bohužel odkazy už jsou smazané Odkaz |
Martas | Taky uz se totu nekdy v minulosti probiralo (melo by tu nekde byt schema zapojeni s relatkem z Omegy), kazdopadne jako nevyhodu vidim predevsim to, ze si musis sehnat packu s reostatem, kdezto vyse popisovane reseni (rele z Felicie) pouziva puvodni z Vectry a mozntaz je na par minut. |
z0diaC | netuší někdo ze zdejších elektromágů jestli jde aplikovat tento návod z Astry i do VeB ? ( Odkaz ) líbí se mi to víc,než ten cyklovač ... jen jestli jsou ve Vectře všechny k tomu potřebné kabely. Díky ! |
p.s. | tak mohu potvrdit že toto zapojení bez problémů funguje i v mé VB 1.6 74KW 1996 _; |
laco | zdravim nemate niekto schemu poistkovej skrinky na vectra b 1.6,16v.ak ano moj mail Email |