Témata příspěvků | |
harky | zdravim vsetkych,meriva 1.7 CDTI ISUZU motor r.v. 2004,mam problem z dobijanim baterie,pred mesiacom to zacalo tym ,ze po dlhsom stati auta,dva tri dni,mi po nastartovani nezhasla kontrolka dobijania,stacilo trochu tuknut na plyn,a kontrolka zhasla,a dobijanie islo,volnobeh bol okolo 850 ot.,teraz mi zacalo robit to ze po nastartovani mi kontrola bud zhasne alebo ostane svietit,pridam plyn zhasne ale volnobeh mam okolo 1000 ot.a nedobija aj ked ja zhasnuta kontrolkameral som baterku na prazdno ma 12,2 V,po nastartovani to zislo na 11.8 V,volnobeh 1000 ot.asi po minute klesli otacky na 850 a napätie stuplo na 13.45 V,asi po dvoch minutach otacky ostali na 850 ale zase prestalo dobijat napätie kleslo na 11.9 V,a kontrolka dobijania nesvietipotreboval by som radu co s tym,co skontrolovat dik harky |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | sehnat se da a stoji cca kolem 200-500 dle typu alternatoru ale vetsinou do 400aji s uhliky!! _; |
waltr | popisovana zavada vypada na kratky uhliky. _; |
harky | tak uz som zistil preco mi blbne dobijanie,po rozobrati alternatora sme zistili ze je komutator skoro uplne zodraty,auto som kupoval ojazdene a alternator bol vymeneny,mne vydrzal 6000 km,nevie mi niekto povedat kolko bi asi stala oprava,alebo ci sa da zohnat samotna kotva s komutatorom? harky |
NIO | omegalukin napsal ... Vím že jsem v sekci Merivy, ale na můj před časem správně umístěný dotaz nikdo nereagoval, tak pokud mě nevymažete, najde se možná někdo, kdo poradí... Mám Omegu B 2.0 16V, při 4000 ot/min se mi rozsvítí zároveň kontrolky dobíjení a mazání, po opadnutí otáček zase zároveň zhasnou. Před časem se mi to stávalo při více než 5000 ot./min, tak se bojím, abych za chvíli nejezdil jen na volnoběh Měřil jsem dobíjení, po rozsvícení kontrolek dobíjení padá. V alternátoru mám půl roku starou kotvu, diodový můstek i regulátor... Nemá někdo nápad, na co se zaměřit? bylo by potreba to nasimulovat, ale myslim si ze zavada bude spise v prebijeni alternatoru a nebo v kurna ted mam vokno jak prase, regulatoru napeti v palubni desce, ale to by blbly i nektere budiky. nech si znovu premerit ten altik, mylslim ze zyvada bude v nem. |
NIO | omegalukin napsal ... Vím že jsem v sekci Merivy, ale na můj před časem správně umístěný dotaz nikdo nereagoval, tak pokud mě nevymažete, najde se možná někdo, kdo poradí... Mám Omegu B 2.0 16V, při 4000 ot/min se mi rozsvítí zároveň kontrolky dobíjení a mazání, po opadnutí otáček zase zároveň zhasnou. Před časem se mi to stávalo při více než 5000 ot./min, tak se bojím, abych za chvíli nejezdil jen na volnoběh Měřil jsem dobíjení, po rozsvícení kontrolek dobíjení padá. V alternátoru mám půl roku starou kotvu, diodový můstek i regulátor... Nemá někdo nápad, na co se zaměřit? bylo by potreba to nasimulovat, ale myslim si ze zavada bude spise v prebijeni alternatoru a nebo v kurna ted mam vokno jak prase, regulatoru napeti v palubni desce, ale to by blbly i nektere budiky. nech si znovu premerit ten altik, mylslim ze zyvada bude v nem. |
omegalukin | Vím že jsem v sekci Merivy, ale na můj před časem správně umístěný dotaz nikdo nereagoval, tak pokud mě nevymažete, najde se možná někdo, kdo poradí... Mám Omegu B 2.0 16V, při 4000 ot/min se mi rozsvítí zároveň kontrolky dobíjení a mazání, po opadnutí otáček zase zároveň zhasnou. Před časem se mi to stávalo při více než 5000 ot./min, tak se bojím, abych za chvíli nejezdil jen na volnoběh Měřil jsem dobíjení, po rozsvícení kontrolek dobíjení padá. V alternátoru mám půl roku starou kotvu, diodový můstek i regulátor... Nemá někdo nápad, na co se zaměřit? |
NIO | Míra napsal ... Dnes jsem stihl přeměřit napětí. Zkoušeno 3x po sobě vždy v celém spektru otáček. Volnoběh po nastartování 4,12V až 4,15V Po zvýšení otáček 4,20V +-0,02V v jakýchkoliv otáčkách. Měřák je sice lacinej krám, ale je jasný že nabíjení jede bez problému. Proč mi nezhasla kontrolka před asi 14 dny nevím... Váš problém jsem řešil s pár lidmy a názory byly vždy okolo diodového můstku, vyhřátého spoje (přechoďáku) což by vysvětlilo to kolísání, nejspíš díky vybracím. Až Vám to změří dejte vědět .... tak nechapu ty hodnoty co tu vidim ale to auto na 4,12V absolutne dobijet nemuze byl to doufym preklep na 14,2 coz bych bral |
Míra | Dnes jsem stihl přeměřit napětí. Zkoušeno 3x po sobě vždy v celém spektru otáček. Volnoběh po nastartování 4,12V až 4,15V Po zvýšení otáček 4,20V +-0,02V v jakýchkoliv otáčkách. Měřák je sice lacinej krám, ale je jasný že nabíjení jede bez problému. Proč mi nezhasla kontrolka před asi 14 dny nevím... Váš problém jsem řešil s pár lidmy a názory byly vždy okolo diodového můstku, vyhřátého spoje (přechoďáku) což by vysvětlilo to kolísání, nejspíš díky vybracím. Až Vám to změří dejte vědět .... |
harky | dik za rady,dnes som dal dobit bateriu,pred tym som meral napätie tak na volnobehu bolo 11.8 V a pri 3000 otackach to stuplo na 12.3 V,co je dost malo,vo stvrtok mam dohodnuteho autoelektrikara,tak potom uvidim co z toho bude,inak mne to zacalo tiez tak ze po nastartovani nezhasla kontrolka dobijania,vypol som a nastartoval znova a kontrolka zhasla,v priebehu asi troch tyzdnov sa mi stavalo ze niekedy zhasla a niekedy nie ale stacilo trochu tuknut na plyn a bolo ok,teraz po nastartovani kontrolka zhasne az ked pridam viac,, je hlavne zaujimave to ze kontrolka dobijania zhasne ale baterka sa nedobija,dam vediet ako to dopadlo harky |