Témata příspěvků | |
Meneator | Potrebuju vymenit origo radio CAR 300 v sintre, za normalni radio sony.... Docela tezce sem ale narazil.... plechovej ramecek na radio, v nemz sou nasazeny ISO konektory i konektor na antenu, zda se byti soucasti cele stredove konzole.... Nevite nekdo, jestli se da novy radio nejak rozumne nainstalovat, bez nutnosti "prasacky" vyrezat ten starej ramecek? Predem diky ![]() |
Poslední odpovědi | |
Karel.Tomanek | Zdravím, třeba by ještě mohlo pomoci toto: Odkaz Dejte pozor, při špatném zapojení hrozí odpálení autorádia |
Martas | ... a nebo ![]() |
David | našel jsem tohle Odkaz |
David | ať hledám, jak hledám, tak nikde nemůžu najít zapojení C-části ISO konektoru. Koupil jsem Sintru a místo rádia tam byla jakási haluz, co sotva hrála. Dnes jsem z vrakáče přivez órig. rádio CDR 600 (nebo CCR? - teď nevim) a děje se mi to, že displej sice zhasne, ale nic neukáže. Na chvilku mi tam naskočila půlka názvu stanice a tři plný pole místo písmen. Ještě jsme to nerozdělal, ale zítra se na to vrhnu, tak jsem zvědavej. Jo, jinak rádio hraje OK. K tomu rádiu jsme přitáhl i CD changer. Zajímalo by mě, kam v Sintře patří? |
Meneator | Auto je dovoz z nemecka. Zadnou zvlastni vybavu nema, je to 2,2 DTi s el. oknama, sibrem, a manualni klimou. CAR 300 tam vlastne nemuselo od vyroby ani byt. Ty cerviky na imbusy tam krom jednoho vubec nebyly (takze nekdo prede mnou nejaky cachry s tim radiem uz delal) To ale nic nemeni na tom ze ramecek do sintry je atypickej, jinej nez ve vectre a omeze (ostatni sem nemel tu cest videt pod pristrojovku), do pristrojovky se neda dat ramecek jinej a moje vymena nakonec probihala za pouziti nuzek na plech. Nicmene vysledek je dobrej, radio sedi v pristrojovce bezvadne ![]() |
Egi | Pokud vím, tak do Sintry se snad ani CAR300 nedávalo. Alespoň ta,která byla oficiálně prodané v ČR. V základu bylo CAR400 a za příplatek CDR500. Já CAR400 vyměnil za CAR600 + doinstalování ovládání na volant. Asi tak na den jsem mel Panasonic. U origo radia nebylo třeba nic upravovat a kupodivu ani u Panasonicu. Jen vždy zhasnulo datum místo frekvence na displeji, což jsem ten den neřešil, když šlo zase zpátky CAR600. Při záměně rádia za neoriginální Opel je pak většinou okolo radia vetší mezera mezi rádiem a panelem. Kdo by měl zájem, tak mam k prodeji panel okolo radia a ovladačů včetně integrované konzole na HF. |
Meneator | Tak podle vvddvvdd navodu ten puvodni ramecek sel vyndat uplne skvele ![]() |
Meneator | Dekuju za vycerpavajici odpoved ![]() ![]() ![]() |
vvddvvdd | Vyšroubuješ 4x imbusový červíky, které jsou tam jako záslepky. Vytáhneš pomocí dvou vytahovacích drátů rádio. Pře st už ses asi dostal. Vyšroubuješ 2 šrouby, co drží plastovej středovej rámeček kolem rádia a ovládání topení a klimy. Jsou za popelníkem a dvířky interní 12V zásuvky. Nahoře je ten rámeček jen zaháknutej, stačí vyvlíknout. Pak už uvidíš 2 šroubky tý plechový škatule rádia. Vyšroubovat, vycvaknout ISO konektor a anténu. Anténa asi bude potřebovat taky redukci, SONY mělo vždycky takový dlouhý čůro, tady je to kraťoučký. Ty ISO konektory budou chtít nastavit, kabel je dost krátkej. Jestli se prodává nějkaá ISO prodlužka nevím, ale když se prodávaj redukce, zeptal bych se. Pak nacvaknout SONY rámeček na plastovej rámeček rádia a klimy, složit zpět, zapnout, naladit stanice a vokouřit ![]() Já mám v Sintře CAR 400, v Omeze CDR 500 a nevyměnil bych to za nic jinýho. Hraje to všude bez jakejchkoliv výpadků a šumů po celý republice jako o život. CDčko jsem využil jen v Chorvatsku, to jejich hudlajdááá, co tam hrajou se fakt nedá poslouchat. ![]() |