• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek :: Re: Stavitelný volant - problém
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Ninja
Odeslal: Friday 15 February 2008 - 21:19:48
Chtěl jsem si na Astře G nastavit volant, a po nastavení má volant v jakékoliv poloze velkou vůli-dá se s ním kývat. Volant i plasty okolo jsem oddělal, ale asi by bylo potřeba oddělat i palubku, abych se dostal k tyči řízení a stavitelnymu mechanizmu-nejspíš tam vypadla nějaká podložka, matice držící volant povolená nebyla. S autem se dá jezdit, jen při parkování a větším zatočení je v tom velká vůle. nejspíš se tam uvolnila nějaká podložka, nebo něco. Ptal jsem se mechanika v Oplu a prý se s tím ještě nesetkal. Nestalo se to někomu, nebo nevíte co s tím?
Poslední odpovědi
Ninja
Odeslal: Sunday 24 February 2008 - 20:07:59

jsem z Vyškova, takže někde poblíž
Martas
Odeslal: Friday 22 February 2008 - 15:43:58

V jakem regionu poptavas to vrakoviste ?
Ninja
Odeslal: Friday 22 February 2008 - 14:55:42

Tak je nakonec rozdrceny nalisovany spodní ložisko uložení tyče řízení, samostaně se koupit nedá, tak musím koupit celou tyč řízení:-(. Nemá někdo navíc, nebo nevíte o dobrym vrakovišti?
Oskar
Odeslal: Saturday 16 February 2008 - 07:52:52

ted jsem menil tu tyc za stavitelnou na sve VB slo to docela dobre jeden sroub byl klasicky a druhy byl zalomeny musel jsem ho odsekavat byla to hra ale jde to
Legend
Odeslal: Friday 15 February 2008 - 22:26:00

Z hlediska bezpečnosti bych doporučoval celou hřídel vyměnit, pokud to nebude nějaká drobnost. Neměla by ani moc stát, hřídele se moc nekupujou, jen bude trochu problém povolit šrouby s trhací hlavou, ty jsou tam proto, aby nešlo auto ukrást způsobem, že by si zloděj přinesl celou hřídel i s volantem a jenom ji vyměnil.

Add to Google Pridej na Seznam