Témata příspěvků | |
Lhotas | Zdravim. Mam maly trabl. Tuhle asconu jsem dostal vpodstate jako dar s tim, ze ma v haji elektriku. Nakonec to byl jen spalenej alternator - s novym to okamzite naskocilo a jelo. Zcistajasna ale prestala davat jiskru a ja vubec nevim, kde hledat. Civka se zda byt v poradku, vsechny kably jsou zapojeny tak jak maji - nemel by nekdo tuseni, co by to mohlo byt? Diky |
Poslední odpovědi | |
Michal | Dobry den,mam Opel Ascona C r.v.86 1.8 automat a mam dotaz mam doma vyztuhy podvozku a netusim jak tam maji presne byt namontovany.Chci se zeptat da se nekde sehnat schema podvozku a nebo komplet schema dekuji za info |
Anonymní | VGT napsal ... Tak pøesné schema zapojení k tìmto motorùm nemám. Myslím však, že tam primární proud cívky byl pøerušovaný tzv. "zapalovacím modulem". V podstatì to byl tranzistorový pøerušovaè - obdoba mechanického pøerušovaèe= starých dobrých "kladívek". Ten modul dostával spouštìcí impulzy buï z ECU anebo z generátoru umístìného v rozdìlovaèi - to byl jeden pin na modulu. druhý = +12 Volt tøetí = - 12 Volt (kostra) ètvrtý = kablík od cívky V tento okamžik bych pátral tímto smìrem (provìøil zapojení a funkci zapalovacího modulu). Diky moc. Prestalo to jet zniceho nic - bez nejake zavazne priciny. Tenhle modul najdu kde? K predchozimu dotazu - meril jsem odpor 1~15 a pakv vysokonapetovej~1 nebo 15. Vse ukazuje spravne hodnoty. Presny typ motoru je C18NE |
VGT | Tak přesné schema zapojení k těmto motorům nemám. Myslím však, že tam primární proud cívky byl přerušovaný tzv. "zapalovacím modulem". V podstatě to byl tranzistorový přerušovač - obdoba mechanického přerušovače= starých dobrých "kladívek". Ten modul dostával spouštěcí impulzy buď z ECU anebo z generátoru umístěného v rozdělovači - to byl jeden pin na modulu. druhý = +12 Volt třetí = - 12 Volt (kostra) čtvrtý = kablík od cívky V tento okamžik bych pátral tímto směrem (prověřil zapojení a funkci zapalovacího modulu). |
JOB | Moc ti nerozumím.Co znamená že cívka se zdá být v pořádku ? Zkoušel jsi proměřit kabely co do ní vedou ? CO čidlo otáček ? Jakej tam máš motor ? 18E,18SE,C18NE,E18NV,S18NV |