Témata příspěvků | |
Xawerr | Samotne studene starty jsou docela vpohode (nazhavim 2x, nebo 3x). Po chvilce (nekdy 50m, jindy 800m) se z niceho nic zastavi. Pak naskoci, treba chvili bezi a znovu zhasne. Nedela to vzdy, spise nepravidelne. Jednou se mi ovsem nepodarilo nastartovat vubec (az po desetidenni odstavce chytl na drc). Kontrolky se zadne nerozinaji, zahraty to nedela. Co s tim? |
Poslední odpovědi | |
z0diaC | byl jsi na diagnostice ? ...co Ti vyčetli ? - komunikuje jednotka čerpadla ? ... teď to vypadá,že to bude ŘJ čerpadla a nebo přicpané potrubí z nádrže ... čistil jsi to ? .... dostává se do čerpadla nafta ? |
Xawerr | Hurra,dneska chytlo (po tydnu) na drc (je sucho a teplo uz 3 dny...). Ale do servisu nedojel. Cestou zhaslo a opet nejde natocit. Kdyz to chyta po tak dlouhe dobe hned tak usuzuju ze naftou to asi fakt nebude (nepada). Tim padem elektrika, zaludnej zkrat. Neznate nekoho sikovneho kdo by to umel resit (Ostrava a okoli)? Dekuji. |
Xawerr | Dekuju.Ano, z garaze (i po odstavce) nebo zahraty chyta na drc.Ted ho nenatocim,4dny prselo a motor vypada jak osprchovanej,vsude kapky vody (ta co zkondenzovala po odstaveni).Musim pockat az bude par dni pekne a motorovy prostor se vysusi, pak to nekam odvezt a resit. Ty kontakty jsou prostrikli, spis ta RJ cerpadla... |
z0diaC | to potom bych to viděl na tu elektriku ... zkus projít všechny konektory,co s tím mají spojitost ... hlavně ten na čerpadle ... očistit piny,prostříknout kontaktolem (nebo něčím podobným) ...tak bych zkontroloval i tu těsnot,jak psal Yper ... možná je to kravina,ale myslím,že i na to by mohla mít vliv vlhkost vzduchu. tzn. že když to dáš do vytopené garáže - chytne to na první otočení ? pak může být bohužel problém někde v tom čerpadle ... třeba tady : |
Xawerr | Dekuji moc za rady.Spise to vypada na souvislost s vlhkosti.Po odstavce jak v motorovem prostoru zkondenzuje voda, nebo ted jak prsi auto nejde vubec natocit. Z garaze ani zahraty to nikdy problem nedelalo. Jakoby se nekde dostala vlhkost (do elektriky?) a na cerpadle to nastavi privod paliva "0" - jak pri zhasinani motoru. Je to mozny? Co myslite - nestalo se to uz nekomu? |
Yper | Také to může dělat netěsný palivový systém - tedy rozvod paliva z nádrže až k čerpadlu, kdy samotíží při odstavení auta na delší čas - přes noc - dojde ke stečení paliva do nádrže - je nejníž a zcela jistě se v palivovém filtru udělá vzduchová bublina. Chce to zkontrolovat rozvod paliva, všechny objímky a do sesty paliva vsadil zpětný ventil, který zabrání stékání paliva do nádrže. |
Xawerr | Jo, na ten filtr se chystam, auto mam kratce. Jde to nejak odvodnit? Kdyz do filtru zacnem rypat utece asi nafta-natahne si to pak samo a ovzdusni se kdyz ho zalijem? Kdyby to bylo pricpany tak to chcipe i zahraty nebo kdyz by tomu clovek nakladal. Zatim to dela jen studeny. Nafta nebo elektrika... |
z0diaC | JOBe nestraš zkontroloval bych palivový filtr ...není přicpaný ? - kdy jsi ho měnil ? |
JOB | Bohužel u těchto motorů je známo že má čerpadlo tzv. svou hlavu. Neříkám že je to tvůj případ ,v mém okolí vím o třech Opelech s tímto motorem, který jsou mrtví na čerpadlo. |