Témata příspěvků | |
Věrný držák | Po dlouhém hledání slušné Omegy B v LPG už spíše koketuji s myšlenkou koupit nějakou MV6 (slabší nechci, když už Omegu B, tak v maximální motorizaci) v rozumném stavu a nechat jí na LPG přestavět. Co tu tak ve fóru čtu, tak největší problémy dělá V6 + sekvenční LPG. Můžu čekat spolehlivý provoz, pokud bych použil jednoduchý systém nasávání LPG podtlakem? Na kolik by přestavba pro MV6 vyšla? A kolik si to pak veme? Je mi jasný, že 210 koní si asi 11l LPG jako 2.0 neveme, ale vejdu se třeba do 13-14l kombinace? |
Poslední odpovědi | |
JardaB | Sekvence mi uspokojive funguje. Jiny system nedoporucuji, V6 ma dost komplikovane a objemne sani, az ti to streli, tak se z opravy pos.... Ale pripoustim, ze to fungovat muze, prijdes ale o TC. Spotreba benzinu pred ohratim mi prijde nevyznamna, tankuju tak 1x za 2-3 mesice za 500. Plyn kazdy tyden plnou. Jezdim vetsinu po meste, v lete to prepne skoro hned, v zime tak po par km a pak uz pres den skoro hned (mam to nastaveny na 35stC, co slo nejmin) |
freez | Přesunuto ze souběžného vlákna MV6 LPG Charlie napsal ... Zdravím vás. Uvažuji o koupi omegy MV6 a z důvodu vyšší spotřeby bych ji chtěl nechat přestavět na lpg. A tak se vás chci zeptat, jestli s tím máte někdo zkušenosti. Byl bych rád kdyby jste někdo napsal,že je možná a bude bez problémů fungovat, přestavba na podtlakový řízený systém:). Jde mi hlavně o to abych po nastartování mohl přepnout na lpg, a taky je to o něco (dost) levnější než vstřikování do sání. A hlavně mám s tímto systémem dobré zkušenosti ze sorpia 2.9l Kontaktoval sem zatím jen jeden servis který tyto přestavby provádí, ale podlak by nedoporučovali. Děkuji vám za rady. |
Pivasek | Já jsem nechal dát do mýho Omegiáška (y32se AT) v breznu 08 sekvenci Elpigaz. Cena prestavby 41 tis. Kc. Zatím najeto 6 tis. km a žádný problém. Spotreba ve meste 16-17l, mimo mesto 11-12l. Blbý je, že se prestavbou ješte zhorší už tak špatný prístup k motoru. Jinak firma co mi to delala, me velice potešila, když se jim podarilo schovat plnicí koncovku pod vícko nádrže a nemuseli mi vrtat do Irmscher nárazníku. _; |
Věrný držák | Pája napsal ... Mám v MV6-tce sekvenci LPG už od ledna 2008 a jedinej problém jsem měl s tím, že jsem se zatím nedostal na magystrát k zapsání do TP !!(a) . Jinak zatím bez jediného problému. Stálo mě to 45ooo,-. Spotřeba je ve městě cca. 13-14 l LPG a mimo město asi 10-11 l LPG. Ta spotřeba je zajímavá, přesně tolik mi totiž v OA žere plynu 2.0i 85kw - nasávanej podtlak. Kdyby ten šestivál žral stejně, tak by to nebylo od věci |
Pája | Mám v MV6-tce sekvenci LPG už od ledna 2008 a jedinej problém jsem měl s tím, že jsem se zatím nedostal na magystrát k zapsání do TP !!(a) . Jinak zatím bez jediného problému. Stálo mě to 45ooo,-. Spotřeba je ve městě cca. 13-14 l LPG a mimo město asi 10-11 l LPG. |
vrgadaa | jdi do toho, stejne tady na V6 a sekvenci nadavam jen ja-to je ta kvantita, ostatni jsou ta kvalita spokojena ... Co mas proti nedotazenym sponkam v sani? To neni netesny, to jen neni dotazeny, alespn u mne a funguje to velmi dobre. Osobne si myslim, ze tkaovy bazmek je konstrukcne vyrazne lepsi nez protizaslehova klapka |
Martas | Věrný držák napsal ... Co tu tak ve fóru čtu, tak největší problémy dělá V6 + sekvenční LPG. Nehled na kvantitu prispevku a nadavek na V6 by Opel jako takove a i ve spojeni s LPG ale zkus se podivat kdo resp. kolik lidi ty prispevky pise, pak zjistis viz. vyse Jarda ze zas takova katastrofa to neni. A co si tam das je krome financni stranky i o tom co jsi nebo nejsi ochotny pri provozu zkousnout. Pro me je predstava ze jezdim s povolenyma sponkama aby kdyz me to slehne se nerozstrelilo cely sani ale jen vylitly hadice nebo se rozlitla jen jegho cast naprosto neprijatelna. |
JardaB | No ja bych tu sekvenci nezatracoval, pokud je udelana dobre, tak to asi jde. Ten nasavany jak ma treba Legend jde asi taky, ale je tam to riziko slehnuti a destrukce sani. Cena prestavby sekvence tak 35-45t, nasavany tak o 10t min. Spotreba tech 12-14 bude. |