• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor :: Re: 2.0 DTI řídící jednotka motoru
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Luboš
Odeslal: Monday 07 July 2008 - 23:03:18
Zdravím,
mám problém s motorem Y20DTH, odchází mi tlakový ventil na turbu. Během půl roku už jsem vyměnil asi třetí. Po výměně vždy auto normálně šlape cca 1-2 měsíce a pak stejný problém. zdá se mi že auto dost kouří. V místním servizu mi řekli, že motor i turbo je ok. jen vždy odejde ventil. Mechanik tvrdí, že originál měl jiné průměry, než co mu teď posílají od opla na výměnu. Navíc se mi někdy rozsvicuje kontrolka prokluzů a autu pak padají otáčky. V opel servizu mi řekli že je to vadná řídící jednotka motoru - nová cca. 98.000 Kč takže paráda. Ale na sto procent si jistí nejsou. Měl někdo podobné problémy ?
Dík za radu.
Poslední odpovědi
Martin
Odeslal: Saturday 03 March 2012 - 20:50:32

Já mám skoro asi stejný problém,mohu požádat o radu.
Jen ve skratce.Mám Zafiru nafta 88kw ale to je asi jedno.Mám ji asi půl roku.Začala hrozně kouřit,pak začala blikat kontrolka žhavení,dle návodu sem jel,to přestalo a nekouřila.Tři měsíce pokoj.Ted je to zase,hroznej hulán a žhavení nebliká,tak se teda nic nevypaluje.A můj dotaz,jak to funguje,dá se to nějak uspíšit,nebo jak postupovat.Nebo aspon radu kam se obrátit(fora,atd.)
Moc děkuji za odpověd
Yper
Odeslal: Tuesday 08 July 2008 - 14:15:04

Předně bych chtěl slyšet a vědět, co myslíš tím "tlakovým ventilem na turbu"?
Y20DTH se od X20DTH či DTL neliší.
A na turbu žádný tlakový ventil není. Takže o co vlastně jde?
Jediná součástka, která snímá tlak dodaného komprimovaného vzduchu od turba je tlakové čidlo a to je umístěno na víku sání - nad kanály a klapkami sání na bloku motoru při pohledu čelně.
A termín "zdá se mi že dost kouří" může být také dost subjektivní. Na kouřivosti se podílí spousta faktorů - katalyzátorem počínaje, přes správné tlaky ve vélcích a správnou funkcí vstřikovačů konče.
Takže k tomu, abychom mohli alespoň něco říci, potřebujeme vědět víc.
Tedy co je to za součástku, rok výroby auta, kolik má auto najeto, odkud pochází, jak s tím autem jezdíš ty, kolik má spotřebu. Jaké s ním byly v minulosti problémy (pokud nějaké byly).
Jak jej máš dlouho a kdy jsi např. tu kouřivost vypozoroval a v souvislosti s popisovaným problémem a nebo obecně. Zda jsi něco na autě měnil.
Automechanika (blba), který by mi řekl, že "ASI" odchází jednotka a že stojí 90 tisíc, bych asi křápl po lebáni montážní pákou, kterou mám v autě na kola.
Předně by měl navrhnout přehrání softu v ŘJ. Výměna jednotky kus za kus je už to poslední. A vůbec by mě zajímalo, kolik jednotek už vyměnil když Ti něco takového doporučuje?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0544 sec,0.0211 z toho dotazů.