Témata příspěvků | |
WISAStar | Byl by problem prehodit 2.5 za 3.2 z omegy? stacil by blok s hlavamy a elektronika? nebo se hodne lisi 3.2 od 3.0 ?? dik za napady. |
Poslední odpovědi | |
Gumidek83 | lesak napsal ... Jo to vím že je jiná elektronika ale dá se použít sání ,klapku a elektriku z MV6.Prostě použít jen blok a hlavy. přesně a v konfiguraci "EURO 2" by to mohlo mit i vic než 160kw |
lesak | Jo to vím že je jiná elektronika ale dá se použít sání ,klapku a elektriku z MV6.Prostě použít jen blok a hlavy. |
Colommbo | 3.2 má oproti MV6 nejen o něco větší vrtání i zdvih, ale hlavně el. pedál plynu, elektronickou škrtící klapku, dva samostatný zapalovací moduly a čtyři lambdy, takže bude asi i trochu jinší elektr(on)ika... |
lesak | Ten motor detailně neznám ale podle mého odhadu to bude jen MV6 se zvýšeným zdvihem nebo vrtáním.Takže to také nějak moc upravovat nepůjde. |
Jiřik | Souhlasím, výkonově i momentově je to skoro to samé. Rozdíl je jen v tom, kolik kg to dává do pohybu. Doufal jsem ale, že 3.2 bude mít jakýsi větší "potenciál" pro zvýšení výkonu jednoduchými úpravami, jako je vybroušení kanálů v hlavách atd. Uvidíme. |
lesak | Taky jsem původně chtěl dát 3,2 ale on se nedá sehnat za rozumné peníze a moc by jsem si výkonově nepomohl.Ale podle mě by tam šel normálně a jednotka z 2,5 V6 by to vzala v pohodě.Já provozoval 4 roky MV6 s komplet elektrikou a řj z V6 a bez problémů nebo úbytku výkonu.Nehledě na to že oproti omeze s MV6 to jelo neskutečně lépe.Což znamená dát to do calibry by taky bylo peklo (výkon- montáž je jednoduchá výměna a přestrojení motoru) |
Jiřik | Když Lesákovi šlapal 3.0 na zbytek včetně jednotky z 2.5, proč by nešlo to samé u 3.2? Možná jsou trochu jiné svody a sání by se muselo také přizpůsobit. Myslím, že by ten motor se starým Motronicem a lanovodem ožil. |
lesak | Mám tu motor 2,5V6 (blok s hlavama)má najeto cca 80 tis km.Zbyl mi protože jsem do mojí vectry dával MV6.Jestli chceš tak 607 157 502 dám ho levně a jsem kousek od Plzně. |
calibra | Potřebovala bych poradit. Máme Opel Calibra 2,5 V6 r.v 1995 125kw Máme propálený píst a rozsekal nám hlavu.Máme možnost z rakouska mít hlavu,ale nevíme jestli potřebujem pravou nebo levou stranu.Jak to máme zjistit?podle čeho se to určuje?My potřebujeme hlavu pod sáním a případně kdybyste někdo věděl i o celém motoru? díky moc za odpověď |