Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Meriva :: MERIVA :: Meriva motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
čerpadlo Denso Z17DTH |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
rastik62 |
| ||
Host | Takze cerpadlo je opravené v Auto ZM Brno.. rozvody komplet nové jenom znikl maly problém se starty.. Mus se to dlhsi podrzet aby to chytlo.. nevím cim to je.. Vi nekdo poradit? Je dulezité jak je cerpadlo natocené nebo je to jedno?? | ||
| |||
JOB |
| ||
![]() ![]() Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | rastik62 napsal ... Takze cerpadlo je opravené v Auto ZM Brno.. rozvody komplet nové jenom znikl maly problém se starty.. Mus se to dlhsi podrzet aby to chytlo.. nevím cim to je.. Vi nekdo poradit? Je dulezité jak je cerpadlo natocené nebo je to jedno?? Ano to jak je čerpadlo nastavené je opravdu důležité a dělá se to opravdu přesně.Je to vlastně jako rozdělovač u benzíňáku. Navštiv nějaký diesel servis a nech si seřídit předvstřik. ![]() Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
rastik62 |
| ||
Host | Je to Common Rail a čerpalo nemá se vstrikem nic spolecného.. je na nem jenom nejaký ventil ktery je novy a cidlo myslim.. jinak to jede v pohode.. Neni nejaky clen fora servismanem u Oplu? Mozna by vedel poradit jestli je ten rozvod udelany dobre.. | ||
| |||
Kutulin |
| ||
Host | Když mně měnili první v.čerpadlo u VB za nové, tak mi to špatně startovalo...déle než u staršího čerpadla a navíc se při startu objevilo mnoho bílého kouře. Zajel jsem do autorizáku BOSCH a jakmile jsem řekl, že mám nové čerpadlo tak hned se ptali kdo ho tam dával. Opravdu bylo špatně namontované a něco říkal, že bez speciálního přípravku to jde namontovat, (načasovat) opravdu obtížně. Bylo to tím...tak asi tak... ![]() ![]() | ||
| |||
JardaB |
| ||
![]() ![]() Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tady mi neco nesedi, ziju v domeni, ze CR nema cerpadlo nijak mechanicky spojene s motorem, ale elektricke... Takze bud to neni CR nebo me nekdo poucte ![]() Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
![]() ![]() Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | rastik62 napsal ... Je to Common Rail a čerpalo nemá se vstrikem nic spolecného.. je na nem jenom nejaký ventil ktery je novy a cidlo myslim.. jinak to jede v pohode.. Neni nejaky clen fora servismanem u Oplu? Mozna by vedel poradit jestli je ten rozvod udelany dobre.. Tak teď nevím jaký čerpadlo máš na mysli .CR neznám ,nicméně u těhle aut ,je nejjednoduší to projet diagnostikou. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
rastik62 |
| ||
Host | Bylo to na diagnostike a v pohode.. pry to muze delat.. a pak se cerpadlo znovu porouchalo.. gufero bylo v jedném miste vytlacene ven.. v oprave to udelali na zaruku a rekli ze mam skusit jesli neni ucpana spatecka.. a byla mrcha! Je zajimave jak je ta spatecka delana. Jsou tam malinke dirky cez ktere stryka nafta do nadrze!!! A tam byl sajrajt. Kde se tam nabral nevim.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
![]() ![]() Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak to by clovek necekal. Zrejme ekologicka nafta s biosajrajtem si vybira svoje obeti ![]() Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |