Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
nefunguje posilovac rizeni |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Butvo |
| ||
Host | OpeL Vecra B 2.0 DTI 98 X20DTH Nazda potrebuju radu... 16.1.09 sem dal auto do A.T.U. Technik unger v Ostrave vedle futura na provedeni auta pres STK... Volali mi ze sou tam 3 zavady pres ktere by auto neproslo STK a to je 1.) Vule v Leve kosti stabil. 2.) + leve tycce ryzeni 3.) vule v pravem horni ulozeni tlumice... Dal sem to spravit cena byla 75000kc pricem ve fakture je napsano vymena: 1.) Ridici tyc bez hlavy 2.) Lozisko pruzici vzpery 3.) miska pruziny opel 4.) montazni sada tlum perovani 5.) neaka spojovaci tyc opel Po oprave udelala firma geometrii a STK ktera prosla bez problemu... 19.1.09 sednu do auta prosel sem kousek a prestal fungovat posilovac rizeni, volantem nejde skoro otocit vubec proste pocilovac v cajku... Byl sem se snima hadat na reklamaci vubec se do aut nevyznam.... Technik mi vzkazal ze jeho prace nemela vplyv na posilovac... Dneska sem to tam zanesl a pred chvili sem mel telefonat ze to vypada na cerpadlo ale ze to nemaji jak otestovat ze nemaji na to tlakovac.... Mam si zajet do autorizaku aby mi to zjistili... Jinak kapaliny v nadrzce je dost a vubec neunika... Otazka je mohla mit jejich prace vplyv na posilovac? co muze byt hlavni duvod nefunkcnosti? co stoji takove cerpadlo posilovace? prosim pomoc nechci dale platit pokud to oni zadupali... da se to neak dokazat? nebo neaky kontakt na servis popripade schopneho cloveka kto se mi na to muze podivat v okoli... Diki | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Ty jsi za toto platil 75 tis a nebo je to chyba ? Pokud se hrabali do řízení, jako že ano tak to mohli klidně zavinit oni, těžko se to dokazuje musel by to určit soudní znalec. Jinak jak to tak pozoruji, servis ATU v ČR a to kdekoli má nějak moc takových případů, nejsi první kdo dal auto do ATU a po jejich opravě odešlo dalších X věcí, a já s nimi mám takovou zkušenost, bohužel Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslel jsi 7500 nebo jsi nebyl pri smyslech? Aby to proslo STK, stacilo tam nasypat nekolik tisic za nove cepy a par ptakovin, mozna by to proslo i tak... To je servis nebo banda loupezniku??? __; Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Butvo |
| ||
Host | Kazdopadne kdyz sem tam byl vecer pro auto tak mi nechteli dat ani vyjadreni o reklamaci chteli za to jeste zaplatit 75kc, ze na tom stravili hodinu prace... Po chvili hadani mi to dali jelikoz tam byli dalsi zakaznici... vyjadreni jejich technika> Zjistene zavady skupina B-vážne: Cerpadlo posilovace rizeni vydava pri behu netypicke zvuky kovoveho charakteru- predpoklad na poskozeni ozubeni satelitu, hodnoty tlaku a zazireni (pripravek) na zmereni posilovaciho tlaku nemame k dispozici doporucena navsteva autorizovaneho servisu - predpoklad vadneho cerpadla posilovace rizeni Tady je kompletka 75tkc pro posuzeni: Zajisteni mereni emisi diesel> 660 kc Kompletni prohlidka STK> 198 kc Zajisteni technicke kontoly vozidla> 590 kc Ridici tyc bez hlavy > 929 kc Lozisko pruzici vzpery > 1389 kc Miska pruziny > 459 Mont. sada tlum. per. > 829 kc Geom + nastav, sbihavost, odklon > 750 kc Oprava vymena podvozkovych dilu > 225 kc Výmena dilu rizeni-leva tycka > 450 kc Výmena podvoz. dilu- hor uloz pp tlumice > 450 kc Spojovaci tyc opel > 519 kc -------------------------------- spolu 7448 kc pekne sem se nechal natahnout se mi tak zda... Tak mi asi nezustava nic nez jet do autorizaku na test... Pokud tam zjisti ze cerpadlo je v poradku tak jim to tam pudu omlatit o hlavu a at si to zaplati... Jeste mi jeden znamy technik poradil: nastartovat auto a podivat se do nadrzky (posilovace) pry by mela kapalina virit ? muzete mi to nekdo potvrdit? A jeste po odpojeni hadicky co de spatky dovnitr nadrzky by mela strikat kapalina jesli je v poradku cerpadlo jo? zitra to budu skouset uz me nic nenapada... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No tak tahle cifra uz mi neprijde tak extremni, na servis bych rekl OK. Jestli neco zkur.ili nebo ne, to bude tezke dohadovani.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | čerpadlo posilovače může tzv.VRZAT když tam je málo kapaliny nebo když propouští... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jinak mě takto stejně jako tobě přestalo posilovat řízení,byla to fuška dostat to až domu a pak na servis,ale mam svaly Ve výsledku byla prasklá jen ta vnitřní hřídelka,výměna a oprava cca 1500kč Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Butvo |
| ||
Host | Kapalina neunika je tam furt stejne... Jo jeste zjisteni kdyz to fungovalo a dal sem kola do krajnich poloch tak to jemne piskalo predpokladam remen... ted nic ani vrznuti v krajnich polohach... Hridelka myslis v cerpadle? Neni potreba vymenovat cele cerpadlo? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Zkusil bych za litr čerpadlo z vrakviště. Může to být taky třeba náhoda, mě se jednou stalo, že jsem dělal rozvody na Vectře 1.8 16V a než jsem ji stihl vrátit majiteli, tak mi po 10km přestala fungovat spojka, to se pak taky blbě vyslětluje, Nedokázala se plně vypnout a muselo se řadit s meziplynem jako když to nemá synchronizaci... Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ATB |
| ||
Host | Potreboval bych poradit. Vyskytl se u me problém, a to ten, že mi posilovac funguje pouze u studeného motoru. Po zahrátí jde již znatelne ztuha. Zajímala by me celková približná cena i s prací za výmenu cerpadla pokud má již nekdo zkušenosti. Díky VB 1.8, 85 KW, 1998 | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |