Autor
|
Příspěvek
|
Luděk | Monday 09 November 2009 - 19:01:10 | | |
| |
|
Martas | Monday 09 November 2009 - 19:20:32 | | |
Mas na mysli ze ti nefunguje ventilator na prvni 3 polohy ? |
| |
|
JOB | Monday 09 November 2009 - 19:24:46 | | |
Já bych řekl že ti odešel potenciometr nebo co ovládá ty rychlosti .Na 4 to jede protože je to na přímo .
Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ |
| |
|
Luděk | Tuesday 10 November 2009 - 18:50:15 | | |
Ano přesně tak nejede mi ventilátor na první 3 polohy,jak to mám prosím zpravit? |
| |
|
Martas | Tuesday 10 November 2009 - 19:02:15 | | |
Na ventilatoru jsou predradne odpory, tipuju ze ty budou spatne. Mely by jit demontovat nezavisle na ventilatoru ....
Ale napred bych promeril spinac ventilatoru jestli je funkcni. |
| |
|
Csala | Wednesday 11 November 2009 - 09:56:38 | | |
Pokial by mal motor ventilatora z nejakych pricin zvyseny odber, tak by sa to taktiez takto spravalo. Vtedy by na tych predradnych odporoch vznikol taky velky ubytok napatia, ze by sa ten ventilator neroztocil. Skusil by som zmerat odber motora ventilatora. Najjednoduchsie asi priamo na poistkovej skrinke. Mozne ten zvyseny odber motora sposobili vadne loziska, alebo vrtula ventilatora niekde zadrhava. |
| |
|
Luděk | Saturday 14 November 2009 - 14:58:47 | | |
Kluci u těch odporů je teplná pojistka která mi odešla, nevíte někdo jak velkou tam mám dát abych nespálil motorek rpo příště? Děkuji |
| |
|
|