• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kolísání otáček u Omegy
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lukáš
Wednesday 01 January 2014 - 12:11:32 Citovat
Host
Dobrý den,

vlastníme Opel Omega Caravan, 2,5 V6 benzin, r.v. konec r.1999. Máme také problém s kolísajícími otáčkami. Na volnoběh vylítnou až ke 3000, poté opět klesnou a na křižovatce to už dvakrát chcíplo. Chytlo to až na pošesté. Závada se projevuje nepravidelně, někdy to za celou jízdu neudělá, jindy se otáčky drží vysoko pořád. Mechanik už vyměnil čidlo otáček, ale to nepomohlo. Vyřešilo by to taky vystříkání klapek? A nemohla by to být porucha automatického sytiče, protože hodně kolísá i spotřeba na volnoběh - občas je i přes 8l/100. Děkuji moc za radu.
Colommbo
Wednesday 01 January 2014 - 19:34:04 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Vyčištění škrtících klapek by mohlo pomoci, hlavně ale zkus vyčistit volnoběžný ventil alias krokový motorek, který polohu klapek při volnoběhu ovládá...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Leoš
Tuesday 07 January 2014 - 10:39:20 Citovat
Host
No mi to dělá na moji Megi přesně to samé. Mám 2.5 V6 LPG a jakmile nastartuju ráno studený motor, tak chytne skoro hned, ale pokud si ho lehce nepřidržím plynem tak zdechne. Stačí cca minutku až dvě ho přidržet a už se drží sám kolem 800ot/min. Při zahřívání motoru začnou kolísat otáčky a to nejdřív od 800ot/min do cca 1200ot/min a při plně zahřátém motoru už to lítá až na 2000ot/min. Vždy v intervalu cca 6ti vteřin. Jakmile přepnu na LPG, tak se otáčky drží neustále na 2000ot/min. Po radě od Colommba jsem vyčistil klapu a krokáč (vyzkoušet a je OK chodí hezky) jsem nedospěl k žádnému zlepšení. Uvažoval jsem, že ještě vyměním motorek klapky. Taky by to mohlo být nějaké teplotní čidlo. Dává špatný údaj o teplotě motoru řídící jednotce a ta nesprávně otevírá či zavírá volnoběžný ventil. Nebo ta lambda sonda. Dnes jsem napojil OP com ale moc se nevyznám jakou hodnotu bych měl číst. Přepokládám že O2 senzor 1 a O2 senzor 2. Při zahřátém motoru jsem měl na senzoru jedna cca 20mV což je málo a na senzoru 2 cca 120mV. Až zjistím kde jsou konektory od obou lambda sond, tak chci napíchnout osciloskop a proměřit přepínání napětí.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1969 sec,0.1630 z toho dotazů.