• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kolísání otáček u Omegy
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Kuba1985
Wednesday 27 January 2010 - 17:28:42 Citovat
Host
No mě to se špatnou lambdou točilo v pohodě 1500. Dušení teda ani náhodou,otáčky se šli víc nahoru pod hranici volnoběhu ne,ale samozřejmně káždý auto je originál.
RBr
Thursday 28 January 2010 - 11:07:01 Citovat
Host
Tomin napsal ...

...
Uzivatel Kuba... asi odpovidal Romanovi.


Já jsem taky Roman
Myslel jsem, že Kuba navazoval na moji větu s lambdou, ale to je jednou.

cyklovani mezi dusenim volnobehu a jeho lehkym nadzvednutim - tak by se to taky dalo popsat. Možná to bylo míň než 2 000 ot, možná si to pamatuji nepřesně.
Večer po startu hned na první křižovatce opět , ale v malém rozsahu, snad 700 až 1 2000 a zpět a stále dokola. Ale naprosto pravidelně, bez zasekávání. Jinak volnoběh přesně reaguje, při stání cca 700 ot, při jízdě s vyřaz.rychlostí asi 1 000. ot, což má být. Stejně tak po startu trochu vyšší otáčky, po chvíli spadnou níže...takže na chybný volnob. ventil to nevidím, myslím, že dělá přesně, co mu ŘJ pošle.
Jinak včera po zbytek jízdy již vše v pořádku, dnes ráno opět bez chyb. A to jsem si dnes užil kolony.
O to víc mi to vrtá hlavou. Že by něco načatého, co mohl ovlivnit včerejší mráz? Hadice při včerejší velmi zběžné kontrole se zdají neporušené.
Brenky
Saturday 13 February 2010 - 12:52:38 Citovat
Host
Naváži na podobné téma. Známý má OB X20XEV, r.v.1996 tuším.
Popis závady: kolísají otáčky cca 500-800ot/min, motor jede nepravidelně (jakoby jen na 3válce)...ale pouze na volnoběh a při zahřátém motoru. Studený se drží na cca 1200ot/min - vše ok. Ale jakmile vypne "sytič" a otáčky spadnou, tak konec... Zase jede nepravidelně.
Odzkoušeno: klapa, váha, čidlo teploty nasávaného vzduchu, kabely, svíčky, cívka, čidlo vačky, EGR a krokáč. Diagnostika neukázala nic.
Na co se ještě zaměřit? Napadá mě čidlo teploty motoru (to co komunikuje s ECU), protože jinak už fakt nevím
Napadá někoho něco? Děkuji.
JardaB
Saturday 13 February 2010 - 13:22:30 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Typicky to IMHO byva problem v nesymetrii valcu, smes se pak neda doregulovat - proste zacne byt pro nejaky valec moc chuda a nezapali se... Tipoval bych problem s tesnosti (ventily, krouzky...) nebo pricpany nejaky vstrikovac - tam bych zacal.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tomin
Saturday 13 February 2010 - 22:13:57 Citovat
Host
Tohle jsou jasne priznaky bohate/chude smesi kvuli lambde. Ja bych zacal oscikem pripojenym na lambde.
JardaB
Saturday 13 February 2010 - 22:29:57 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to je taky mozny, to se da zmerit docela snadno. Ale nebude snadne odlisit pricinu a nasledek - asi jen pak zkusit nejakou pujcenou lambdu.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
hall
Saturday 13 March 2010 - 14:54:46 Citovat
Host
Já měl problém podobný u 2.0, 16v. Otáčky při volnoběhu lítaly mezi 500 - 1500 ot., nebo při dojezdu a vyřazení v křižovatce auto chcíplo. Krokovací motorek jsem vyměnil před 3/4 rokem a zase problém. Po poradě s opel oprávařem, jsem sundal poslední gumové koleno před kov. sáním a krok. motorek a klapu (oteřit naplno) jsem vystříkal, ale pořádně čističem na brzdové kotouče. Znovu jsem to složill nastartoval. Hned jako zázrakem se otáčky drží na 900 ot. jak přibité, motor je o poznání živější.
Brenky
Saturday 13 March 2010 - 15:28:51 Citovat
Host
Takže se nám konečně podařilo vyřešit záhadu. Vše bylo ve výfuku. Lambdy ani vstřiky nepomohly. Vyměnil se prostřední díl, pružný spoj, opravil koncový díl a vše je najednou OK. Docela nás to překvapilo, ale hlavně že už to je dobré.
Jiří Drak
Thursday 18 March 2010 - 14:13:59 Citovat
Host
Tento problém som mával na mojej omege dost casto ( X30XE ) problém sa vyriešil vyčistením škrtiacej klapky čistiacim sprejom na karburatory, dal som dole nasavacie hadice, vystriekal klapku, utrel handrou, nakopol motor a za behu som pristriekaval cistic do klapky. Len to treba poriadne preturovat. mail- reborn(zavinac)centrum(bodka)sk
Jaryn
Saturday 20 March 2010 - 02:32:06 Citovat
Uživatel #655
Registrován: Friday 24 March 2006 - 02:23:38
Příspěvků: 162
Také bych se přikláněl k té lambdě. Je to potvora zákeřná. Chvilku se tváří jako svatoušek a pak zdánlivě bez důvodu začne blbnout. O 10 min. později už zase seká latinu. U mě to vyřešila výměna. Mimochodem, tu starou jsem dal známému a funguje mu už druhým rokem bez problému.

Co neubrzdíš to neukecáš.
Opel Omega Caravan B(C) 2.2 16V automat

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1303 sec,0.0995 z toho dotazů.