Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Studený motor - divné cvakání |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mike |
| ||
Host | Mam Corsu D 1,2 16V rv. 2007. Letos v zime mi to zacalo pri studenem startu podivne na volnobeh cvakat. Kdyz se motor zahreje tak to prestane. Prosim poradte. Dekuji. | ||
| |||
Richec |
| ||
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98 Uživatel #1426 Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04Příspěvků: 453 | Jestli se nepletu,tak by to měl být normální jev.Mělo by to být něco společnýho s katalizátorem.Ale jistě se Ti zde ještě vyjádří zkušenější.Ještě připiš typové označení motoru VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98 in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou Merida Crossway TSF100 do přírody | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | a co prasklina na svodech výfuku? teplem se to pak roztáhne a utěsní...častej problém cvakání.... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Richec |
| ||
VeBe CARAVAN 1.8 16V X18XE Sport r.v.98 Uživatel #1426 Registrován: Wednesday 13 February 2008 - 12:32:04Příspěvků: 453 | qpc napsal ... a co prasklina na svodech výfuku? teplem se to pak roztáhne a utěsní...častej problém cvakání.... Na to bych málem zapoměl _; VeB Caravan 1,8 16V X18XE 85KW Spotr r.v.12/98 in-line ROLLERBLADE na blbnutí s dcerou Merida Crossway TSF100 do přírody | ||
| |||
Mike |
| ||
Host | Označení motoru je X12XEP tuším. Jo jinak se mi k tomu ještě přidala oranžová kontrolka zobrazující autíčko s nářaďovým klíčem. Na diagnostice z toho vylezlo, že to je snímač polohy plynového pedálu. Když jsem zahýbal s konektorem u škrtící klapky, kde je ten spínač připojenej tak to přestalo ale dneska se to znovu objevilo a nepomohlo ani když jsem konektor vysunul a opět zpět nasunul.Myslel jsem že se to očistí a bude to v pohodě. Ale bohužel nic. Poraďte kam s tím do servisu. Autorizovaný servis Opel je tady na Karlovarsku děs a bída. Známej mi říkal abych s tím jel radši do Německa do Klingenthalu přímo do Opelu, kde jsou moc ochotný, profíci a za třetinový ceny co tady po čechách.Tak nevím. | ||
| |||
Mike |
| ||
Host | Pardon označení motoru je Z12XEP, díval jsem se do techničáku. | ||
| |||
Mirecek88 |
| ||
Host | Ahoj mám Corsu D 1,2 16 V 59 kw model 2007 a za studena při startu mi tak 5 sekund motor rachtá jak nafťák a pak to přestane... současně s tím zhasne kontrolka tlaku motorového oleje... když pak hned motor zhasnu a znova natočím kontrolka zhasne hned a motor už nerachtá... dále mi také docela rachtá v motoru na volnoběh myslíme si že je to také již tady dlouho propíraný řetěz.. auto chci ted prodávat a bojim se co na to budoucí majitel tak bych to potřeboval dát dohromady aby se auto vůbec prodalo.. díky za radu | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Pokud má motor Z12XEP krátce po studeném startu zvláštní rachtavý zvuk, který dál přetrvává i na volnoběh, pak je na vině skutečně řetězový rozvod motoru - hydraulický napínák není dostatečně naplněn (plní se pomalu) olejem a v důsledku toho pak volný (či spíše už vytahaný) řetěz rachtá na vodící liště či o vačková kola. Při výměně rozvodů se dává celá sada včetně vačkových kol, což se ti možná nebude chtít (cenově) akceptovat... Kolik má motor najeto, jaký je v motoru aktuálně olej a v jakých intervalech je měněn...? W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | 156 000 km a olej měníme každých 10 -12 000 km castrol 5w 30 | ||
| |||
Mirecek88 |
| ||
Host | ve 100 000 byl ale měněn rozvodový řetěz s vodní pumpou v Opelu v Brně - záznamy ze servisu ted má zminovaných 156 000 km jinak moc děkuji za rady a další rady jste hodný | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |