• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
UMŘELA PRINCEZNA
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 ... 13 14 15
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Thursday 29 April 2010 - 06:59:51 Citovat
Host
pokud je jistota, ze dodavatel je solidni a da nejakou zaruku na motor,, tak podle mne je opravdu lepsi vymenit motor komplet. Protoze je-li krome hlavy poskozeny pist (staci trochu zbouchnout vrsek a skripnout krouzky), tak stejne musi motor z auta ven a po repasi hlavy a rozborky bloku opet dovnitr. No a oprava se pak smrskne jen na tu vymenu motoru. Ted je otazka nac prijde motor a nac nahradni dily a zpravidla obrovske mnozstvi prace okolo plus vetsinou rada predem necekanych problemu, s kteryma se puvodne nepocitalo...
...
Kdyz jsem tuto operaci sledoval posledne, tak se motor menil kvuli tomu, ze se rozpadlo hydraulicke zdvihatko na nesmrtelnem TDI v oktavce. Memu laickemu pohledu se nezdalo, ze by tomu motoru neco vetsiho bylo-i tak se menil. Doba je jina, to je stejny jako, ze dnes uz se taky temer nikdo nebude babrat s nejakym vyvarovanim zrezivele kastle a koupi jiny
....
Ja uz jsem v dalsim levlu, pokud se mi auto pokazi, kupuji okamzite jiny. Momentalne je v inzerci kombik s 12ventilovym 3litrem za 5000Kc, takovymto nabidkam nemuze zadna vetsi oprava konkurovat. Jen se bojim, ze uz dojdou barvy a budu muset prejit na jiny system pojmenovani. Znami to resi kalendarem, dle dne nabyti auta jim davaji jmena, kdyz ale omega je zenska (princezna:-)
mates
Thursday 29 April 2010 - 08:22:14 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
No jo, jenže motorů do Ochcáfky má každej garážník třiprdeledeset, páč je to nejrozšířenější motor u nás...kdežto Jerryho lodní motor nebude mít nikdo. Já bych volil opravu...pokud se nesežene opravdu super motor, kompletní vč. turba za "super preis".

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Jerry
Thursday 29 April 2010 - 11:42:17 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Zatím se to ubírá směrem k výměně motoru. Sem spočítal cenu náhradních dílů a je to pjekná darda !!!

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
JardaB
Thursday 29 April 2010 - 12:04:56 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jestli chces, tak mi tu casem zbyde jeden MV6, kdybys to chtel predelat na poradny auto Ale fakt jsem zvedavej, kde se takovy motor exot sezene...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Thursday 29 April 2010 - 12:52:06 Citovat
Host
pokud je to exot, tak asi to jinak nepujde. Vsak ja taky u 24ventiloveho dualramu jsem sel cestou opravy i kdyz to byl po vsech strankach vrak a misto modra by ji spis slusel nazev shnilotina. Ale ta motorizace mi holt za to stala a ja jsem byl strasne rad, ze takovy auto mam. A tenkrat jsem jel na druhy konec republiky pro motor s predstavou, ze se vezme dobra hlava z puvodniho (pripadne srovna) a spodek motoru z toho senatora. No ale mechos mne presvedcil, ze kdyz uz tak poradne. A mel asi pravdu, koupeny motor byl zakarbonovanej a pridrenej a pri rozborce hlavy, kterou jsem taky vubec delat nechtel se ukazalo, ze 2 ventily jsou mirne krive (roztocenim ve vrtacce). Ale uprimne receno po te generalce uz to nikdy nebylo uplne ono a ac jsem s tim dalsi 2 roky jezdil a vytahl ji i na dovolenou k mori S dnesnimi zkusenostmi bych uz do toho nesel a vzal nejaky takovy vrak misto opravy.
Odkaz
(nutno udělat brzdy),koroze,slabá … baterka,nad 90km/h se klepe volant atd. atd.
...
Jerry
Thursday 29 April 2010 - 12:52:20 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Jeden zajímavý postřeh.
Jak tak telefonuji a sháním motor a největším problémem vidím sání, (v opelu 28.000,- Kč)
tak mi už dvakráte bylo řečeno, že ty rotační klapky (co jedna ulítla) tam prý ani nemusí být.
Nevíte někdo něco o tom? V BMV prý nejsou vůbec a taky to jezdí.
Jinak pokud by někdo o tomto motoru věděl budu rád za každou informaci.

Omega 2.5DTI, 2002, typ motoru Y25DT, řadový šestiválec commonrail.

Díky

Jerry


Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
JardaB
Thursday 29 April 2010 - 13:01:17 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nejsou to klapky, ktere uzaviraji sani pri vypnuti motoru a tim omezi jeho oklepani (snizi kompresi?) Bez toho se da urcite zit a vetsina novejsich dyzlu neco takoveho ma.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jerry
Thursday 29 April 2010 - 13:03:13 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
JInak pro pány JardaB, vrgadaa a jiné (dej to do šrotu, je to starý, kup si jinej vrak).
Možná nevíte o čem mluvíte. Já nemám doma shnilou sr.čku za pět peněz.
Moje princezne má celozinek kastli tak že je netknutá. Interier v kůži je jako nový pravidelně udržovaný.
A výbava ? O tom nebudu mluvit. To co vidíte na internetu jako že "ELEGANCE" tak to je vůdči výbavě princezny opravdu základ.
Proto řeším co dál s nemocným členem rodiny.
Kdyby to byl starej obyčejnej vrak za pade tak to neřeším a de do šrotu.
Tak to jen tak na okraj.

Papa Jerry

[ Upraveno Thursday 29 April 2010 - 13:05:44 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Jerry
Thursday 29 April 2010 - 13:07:22 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
JardaB napsal ...

Nejsou to klapky, ktere uzaviraji sani pri vypnuti motoru a tim omezi jeho oklepani (snizi kompresi?) Bez toho se da urcite zit a vetsina novejsich dyzlu neco takoveho ma.



Jsou to klapky které mění délku sání a tím regulují kroutící moment motoru.

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
mates
Thursday 29 April 2010 - 13:16:47 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Jerry napsal ...

Jsou to klapky které mění délku sání a tím regulují kroutící moment motoru.

Já nevím, školy nemám...ale ty klapky vypadaj, že se jen otvíraj nebo zavíraj...nevím jestli maj nějaký mezipolohy v závislosti na něčem...ale nepřinde mi to, že by měnily délku sání

Lexus RX 350
Honda Crosstourer

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 ... 13 14 15  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1672 sec,0.1325 z toho dotazů.