• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
UMŘELA PRINCEZNA
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 ... 13 14 15
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Thursday 29 April 2010 - 13:23:40 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Taky bych rekl, ty klapky to bud zavrou nebo otevrou, na nejakou delku sani se u nafty moc nehraje - pere se to tam turbem... Tipuju to na ty dekompresni klapky. Predpokladam, ze ten kus s klapkama na fotce je prisroubovanej jednou stranou na hlavu a druhou na nejaky rozvadec vzduchu.
A pestovat si nejaky citovy vztah k autu, to uz jsem vzdal - naposledy jsem hyckal S120, jeste trochu Lagunu a ted auta spotrebovavam, je to jednodussi a hlavne levnejsi

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jerry
Thursday 29 April 2010 - 13:27:08 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
mates napsal ...

Jerry napsal ...

Jsou to klapky které mění délku sání a tím regulují kroutící moment motoru.

Já nevím, školy nemám...ale ty klapky vypadaj, že se jen otvíraj nebo zavíraj...nevím jestli maj nějaký mezipolohy v závislosti na něčem...ale nepřinde mi to, že by měnily délku sání


To co vidíš na fotce tak oboje jak obdélníkový tak kulatý je sání. Vstup vzduchu je z boku.
Buď to jde přímo krátkou cestou přes otevřené klapky, nebo se přivřou a jde to těma kulatejma který mají delší cestu.





Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
JardaB
Thursday 29 April 2010 - 13:33:14 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Aha, to je fakt divny, hlavne me vubec nenapada, jak to je na hlavu pridelany...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
csala
Thursday 29 April 2010 - 13:59:29 Citovat
Host
Jerry, a o motore 2.2DTI si neuvazoval? Tych je dost a mozno by to slo na tu tvoju prevodovku nejak nabastlit. 2.2DTI ma papierovych 88kW a 280Nm pri 1600 otackach.
Lhex
Thursday 29 April 2010 - 14:08:38 Citovat
Host
tady je youtube Odkaz
kde se píše, že se ty malý potvory mají vyndat co nejdříve... ??????
JardaB
Thursday 29 April 2010 - 14:22:28 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Njn, typicke ku.vitko, bohuzel pozde. Jen to furt nechapu - to ma 2 vstupy pro vzduch do hlavy? Pak by to bylo ke kazdemu ventilu a nekde jsem cetl, ze je to kvuli vireni a teplote horeni... Ale asi to neni nezbytne.
Jiny typ motoru je blbost, to v zivote neda na papiry.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
mates
Thursday 29 April 2010 - 14:55:11 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
JardaB napsal ...

Jiny typ motoru je blbost, to v zivote neda na papiry.

To za prvé...a taky šestiválec bude mít se čtyřválcem společnýho...no skoro nic. Blbost...to radši hodit do Remetu na váhu

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Jerry
Thursday 29 April 2010 - 15:09:38 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Uz asi vím jak proběhne oprava.

Hlava - zabroušení prostoru poškozeného válce, vyměna poškozených ventilů, zabroušení sedel a zbývajících ventilů.
motor - výměna jednoho pístu
jediný co mi chybí je jedna klapka do sání. Pokud by ste někdo věděl kde takový sání sehnat dejte vědět.
Může být i poškozený stačí mi jen ta klapka.

Díky

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Martas
Thursday 29 April 2010 - 15:11:53 Citovat
Host
csala napsal ...

Jerry, a o motore 2.2DTI si neuvazoval? Tych je dost a mozno by to slo na tu tvoju prevodovku nejak nabastlit. 2.2DTI ma papierovych 88kW a 280Nm pri 1600 otackach.


Tohle je opravdu nesmysl kterej muze napadnout jen tebe ... a nebo Wisastara resp. nekoho kdo se v tom hrabe sam a nejake to nabastleni mu po 60 dotazech na OCR nebo nekde jinde nevadi, kdezto Jerry to resi formou servisu a ne ze bude 3 mesice litat kolem a dorovnavat kolinka trubicky a cidla nahrazovat odporama aby to sice mozna jezdilo ale nesvitilo jak vanocni stromecek ...

No a legislativa je dalsi vec.
Lhex
Thursday 29 April 2010 - 17:02:32 Citovat
Host
Jerry napsal ...

jediný co mi chybí je jedna klapka do sání

Jerry, jak se zdá podle netu, ty klapky tam nemusí být a někdo je právě kvuli prevenci neštěstí vyndá!!

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6 ... 13 14 15  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1984 sec,0.1586 z toho dotazů.