• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
MV6 Automat
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Friday 02 September 2011 - 20:06:59 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Automat chybu na palubce nenahlásí, nemá kontrolku, takže se to pozná jenom přes diag.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Friday 02 September 2011 - 20:08:09 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No ale pise to na displeji jako chybovou hlasku, tak asi OK, vymenim solenoid a uvidim.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
wisastar
Friday 02 September 2011 - 21:07:31 Citovat
Host
automat v omeze ma kontrolku ne?? ozubeny kolo... kdyz sviti je zaplej sport a kdyz blika tak je to chyba automatu
JardaB
Friday 02 September 2011 - 21:15:16 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No to jsem si prave taky myslel... Mozna je v riti zarovka. Kazdopadne chybu Automatic Gearbox to na displeji vypise a automatika nefunguje Kazdopadne, jezdit s tim docela jde v mechanickem rezimu, dobre zjisteni

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Saturday 03 September 2011 - 19:35:21 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Takze dnes jsem se v tom vrtal cele odpoledne - prvni problem byl elektricky, solenoid byl OK ane nekdo urval zajistovaci zoubek na kabelu uvnitr prevodovky k solenoidu pro vbrzdovy pas. Po vymene kabeloveho svazku a solenoidu(ktery jsem zkur.il pri snaze posichrovat stavajici konektor ) smontovano, RJ uz byla v klidu spokojena ale jednicku to stale neradilo (chovala se jako neutral) cili se s pripojenou RJ dalo jezdit jen dozadu. Zjistil jsem, ze problem nebude elektricky, protoze s odpojenou RJ ma jit rucne radit za 1 a ta nezabirala. (jinak 2=3, 3=4, D=4) Pri stupnich 1 a 2 ma byt zabrzdeny pas, tak jsem se na nej podival - zespoda vypadal OK, neprasknul, jen se mi zdalo ze pistek ma dlouhy chod, pritahnul jsem ho dle citu a prevodovka jede naprosto krasne... Asi by chtel vymenit, uvidime, ale tesi me, ze se da dojet bez nej - jen musi RJ jit do nouzoveho rezimu, coz ji chvili trva nez ji to dojde ze nezabira.
Takze jestli chce watchi tu prevodovku od Legenda, muzu mu ji nechat, ale zkouset ji nebudu. IMHO je ale lepsi opravovat nez menit, ta co jsem ted delal pry byla taky vymenena za nefunkcni, pan rikal ze je tam spatny typ, ze neni kompatbilni s RJ a v tom mel byt problem, coz me trosku desilo ale spravne jsem predpokladal, ze je to pitomost. 3 zavady na vymenene prevodovce, to chce stesti...
Mimochodem, nema nekdo foto jak ma byt upevnena RJ vedle kastliku spolujezdce? Dostal jsem to rozvrtany a vubec netusim, jak to tam napasovat.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
McJOHN
Sunday 04 September 2011 - 18:27:48 Citovat
Uživatel #1085
Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08
Příspěvků: 329
JardaB napsal ...

Mimochodem, nema nekdo foto jak ma byt upevnena RJ vedle kastliku spolujezdce? Dostal jsem to rozvrtany a vubec netusim, jak to tam napasovat.

Máš na mysli tenhle obrázek?



Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice)
Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje)
Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila)

JardaB
Sunday 04 September 2011 - 18:52:52 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ne, to je RJ komfortni vybavy, ne? Pro AT je nekde vys, vedle pal. desky, trosku jsem na to koukal u ty stary skvirkou a je tam - jen mi mozna chybi nejaky drzak a nechce se mi u ty smontovany demontovat kastlik a vsechno kolem...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
wisastar
Sunday 04 September 2011 - 19:59:28 Citovat
Host
to neni automatu ale jak rika jarda.... automatu je pod kastlikem a je plechova jako ecu
Legend
Sunday 04 September 2011 - 20:02:14 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Mám pocit, že se jednotka automatu v horní části zaháčí do držáku a v dolní části přišroubuje jednou matku pro klíč 10mm. A celý ten plechový držák ještě drží na dvou křížovách šroubech

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Sunday 04 September 2011 - 20:21:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jo ten plechovej drzak je na RJ ale nejak me nenapada kam to narvat a jak prisroubovat - no budu si chvili hrat na jezka v kleci a pak rozeberu tu druhou

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1595 sec,0.1091 z toho dotazů.