Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
MV6 Automat |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Automat chybu na palubce nenahlásí, nemá kontrolku, takže se to pozná jenom přes diag. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No ale pise to na displeji jako chybovou hlasku, tak asi OK, vymenim solenoid a uvidim. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | automat v omeze ma kontrolku ne?? ozubeny kolo... kdyz sviti je zaplej sport a kdyz blika tak je to chyba automatu | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No to jsem si prave taky myslel... Mozna je v riti zarovka. Kazdopadne chybu Automatic Gearbox to na displeji vypise a automatika nefunguje Kazdopadne, jezdit s tim docela jde v mechanickem rezimu, dobre zjisteni Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Takze dnes jsem se v tom vrtal cele odpoledne - prvni problem byl elektricky, solenoid byl OK ane nekdo urval zajistovaci zoubek na kabelu uvnitr prevodovky k solenoidu pro vbrzdovy pas. Po vymene kabeloveho svazku a solenoidu(ktery jsem zkur.il pri snaze posichrovat stavajici konektor ) smontovano, RJ uz byla v klidu spokojena ale jednicku to stale neradilo (chovala se jako neutral) cili se s pripojenou RJ dalo jezdit jen dozadu. Zjistil jsem, ze problem nebude elektricky, protoze s odpojenou RJ ma jit rucne radit za 1 a ta nezabirala. (jinak 2=3, 3=4, D=4) Pri stupnich 1 a 2 ma byt zabrzdeny pas, tak jsem se na nej podival - zespoda vypadal OK, neprasknul, jen se mi zdalo ze pistek ma dlouhy chod, pritahnul jsem ho dle citu a prevodovka jede naprosto krasne... Asi by chtel vymenit, uvidime, ale tesi me, ze se da dojet bez nej - jen musi RJ jit do nouzoveho rezimu, coz ji chvili trva nez ji to dojde ze nezabira. Takze jestli chce watchi tu prevodovku od Legenda, muzu mu ji nechat, ale zkouset ji nebudu. IMHO je ale lepsi opravovat nez menit, ta co jsem ted delal pry byla taky vymenena za nefunkcni, pan rikal ze je tam spatny typ, ze neni kompatbilni s RJ a v tom mel byt problem, coz me trosku desilo ale spravne jsem predpokladal, ze je to pitomost. 3 zavady na vymenene prevodovce, to chce stesti... Mimochodem, nema nekdo foto jak ma byt upevnena RJ vedle kastliku spolujezdce? Dostal jsem to rozvrtany a vubec netusim, jak to tam napasovat. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | JardaB napsal ... Mimochodem, nema nekdo foto jak ma byt upevnena RJ vedle kastliku spolujezdce? Dostal jsem to rozvrtany a vubec netusim, jak to tam napasovat. Máš na mysli tenhle obrázek? Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ne, to je RJ komfortni vybavy, ne? Pro AT je nekde vys, vedle pal. desky, trosku jsem na to koukal u ty stary skvirkou a je tam - jen mi mozna chybi nejaky drzak a nechce se mi u ty smontovany demontovat kastlik a vsechno kolem... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | to neni automatu ale jak rika jarda.... automatu je pod kastlikem a je plechova jako ecu | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Mám pocit, že se jednotka automatu v horní části zaháčí do držáku a v dolní části přišroubuje jednou matku pro klíč 10mm. A celý ten plechový držák ještě drží na dvou křížovách šroubech Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jo ten plechovej drzak je na RJ ale nejak me nenapada kam to narvat a jak prisroubovat - no budu si chvili hrat na jezka v kleci a pak rozeberu tu druhou Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |