• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vadný AUTOMAT
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
nebi007
Wednesday 28 July 2010 - 22:07:13 Citovat
Host
U té puvodni prevodovky mi to psalo pouze tuto chybu:
P0730 - Gear Ratio Incorrect , je mozne ze ta zakoupena prevodovka je na tom hur nez ta puvodni. Cim by se dal merit ten tlak v domacich podminkach??
JardaB
Wednesday 28 July 2010 - 22:38:14 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No to je otazka... Mozna bych zkusil odpojit ten konektor bliz u motoru - je pres nej pripojen ventil regulace tlaku, ventil OD a TC Lock - to na test chybet nebude. Bez proudu by mel byt tlak oleje maximalni - bacha razeni bude asi drsne, pokud je prevodovka mechanicky OK. Ale 1-2-3 by to melo radit normalne.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
nebi007
Wednesday 28 July 2010 - 23:06:28 Citovat
Host
Zítra zkusím vyzkoušet odpojit ten konektor, jinak jedu také zítra pro hydroměnič k wisastarovi.
nebi007
Thursday 29 July 2010 - 20:37:15 Citovat
Host
Dnes jsem odpojil ten konektor a vubec na nic to nemelo vliv, pise to stejne chyby a jezdi stejne jak kdyz je zapojen. Byl jsem u wisastara pro menic, ale byl jiny - pouze na 3 srouby, ja porebuji na 6 sroubu. Jaky rozdil je mezi AR25 a AR35? Vsimnul jsem si ze puvodni prevodovka byla AR35 a ted jsem tam dal AR25ku. V příloze je vypis dat z prevodovky. Pressure regulator solenoid valve hodnota je stale 10mA jak se zapojenym konektorem tak s rozspojenym. Internal Power control final stage je stale inactive.









JardaB
Thursday 29 July 2010 - 20:42:55 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
AR25 a AR35 jsou asi uplne stejny, mozna je rozdil v HDM nebo nejakych detailech - kazdopadne jsem slozil z AR25 co byla u 2 litru z doby kamenne zahrabana v hnoji (dekuji Robasovi ) a AR35 z r. 97 jednu prevodovku, rozdil jsem nenasel (krome toho, ze ta stara mela merku a jiny dekl + mechanicky snimac otacek na kardanu pro tacho). Menic z te vykopavky mam, ma i 6 sroubu a pry to jezdilo.
Vyhrabal bych ridici jednotku, nasel zapojeni konektoru (schemata se daji na netu najit) a meril odpory jednotlivych ventilu (u toho vicepinoveho konektoru je navic teplotni cidlo).

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
darko
Monday 27 September 2010 - 08:08:25 Citovat
Host
taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje.
legionar
Monday 27 September 2010 - 08:57:05 Citovat
Legionar kouká

Uživatel #1
Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25
Příspěvků: 1263
darko napsal ...

taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje.


Když jsem měl automat a dal jsem za D a motor zdechnul, tak to u mě dělalo čidlo na klice a blesk nesvítil.



Opel Vectra GTS 2.8 Turbo
wisastar
Monday 27 September 2010 - 21:38:37 Citovat
Host
darko napsal ...

taky se přidám,aby nezakládalnové vlákno.mám omegu B z r. 97 2.0 16v automat.Po cca 40 tis. km po výměně oleje se začaly postupně objevovat tyto závady :na volnoběh při zarřazeném "D" kolísají otáčky,až nakonec zhasne motor.Dále při jízdě na 4 stupen při zátěži drobně škube motor.Při delší jízdě na 3 (např. do táhlého kopce) se na displeji napíše "OLWESCHEL." nebo něco v tom stylu.Jízdu to neovlivnuje.


to bych nevidel problem s automatem ale spis s motorem
nebi007
Tuesday 28 September 2010 - 22:15:26 Citovat
Host
Mě už se podařilo automat opravit. Nakonec jsem to vyřešil tak že jsem koupil celé auto bez papírů na ND a začal jsem prohazovat díly. Nakonec se ukázal vadný HDM, takže těď mám po tom všem navíc 2 funkční převodovky a ještě k tomu skoro celé auto. Kdyby jste někdo něco potřeboval tak je to Béčková Omega 3.0 V6, AT, caravan v plný palbě včetně kůže, pamětí atd - viz foto.

wisastar
Tuesday 28 September 2010 - 22:38:58 Citovat
Host
nebi007 napsal ...

Mě už se podařilo automat opravit. Nakonec jsem to vyřešil tak že jsem koupil celé auto bez papírů na ND a začal jsem prohazovat díly. Nakonec se ukázal vadný HDM, takže těď mám po tom všem navíc 2 funkční převodovky a ještě k tomu skoro celé auto. Kdyby jste někdo něco potřeboval tak je to Béčková Omega 3.0 V6, AT, caravan v plný palbě včetně kůže, pamětí atd - viz foto.




ozvy se prosimte na mail Email , mel bych zajem o sedacky a mozna dalsi veci. dik

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1572 sec,0.1223 z toho dotazů.