• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Teplota-Ventilator II
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
MZ
Wednesday 30 March 2005 - 09:37:49
Host
Cus oplici, ja mam spise opacny problem, nez u tematu Ventilator. Pri svizne jizde se mi teplota dostava az na 100st. Kdyz prekroci cca 102st., tak to ventilator srazi zpatky tesne pod 100. Ale kdyz zastavim a toplota jeste porad ukazuje treba 98st., tak se ventilator vubec netoci. Ted je to jeste celkem v klidu, ale v lete v kolonach budu varit. Nemate tuseni cim to je? Nemel by ventilator jet na 1.rych.stupen uz nejak pri 95 st. a na druhy pri tech 102? Nemuze to byt nejaka pojistka ci rele na ventilator? Nebo je problem jinde? Diky za kazdou radu.
MZ (X20DTH)
riwal
Wednesday 30 March 2005 - 09:42:13
Host
Tak u tohodle motoru Ti poradí Yper, ale myslim si, ľe při sviľný jízde je turbo rozpálený do běla a tudíą to víc ohřívá, to se ti v zácpě nestane
MZ
Wednesday 30 March 2005 - 13:20:53
Host
Jde mi hlavne o to, ze mi nezapina ventilator na ten prvni stupen....
NIO
Wednesday 30 March 2005 - 21:20:50
Host
mas bud vydny snimac na chladici, nebo vydne rele. a jeste.... mas klimu?? manualni nebo elektronickou
MZ
Thursday 31 March 2005 - 08:06:45
Host
Mam to i s klimou (automatickou)....
Yper
Thursday 31 March 2005 - 08:40:18
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
®ádný 1.stupeň zapínání ventilátoru neexistuje. To mají jen některá auta - jiné značky. Spínací teplota ventilátoru, jehoľ čidlo-spínač je přímo na tělese chladiče, má spínací teplotu mezi 100-103°C! a je to jen jakási poslední záchrana.Oply mají obecně dost velký chladič, který náporem vzduchu při jízdě dost uchladí. Vypínací teplota ventilátoru je pak 95°C, takľe teploty na tvém budíku korespondují s údaji výrobce. Spíą bych se zaměřil na to, proč dosahujeą trvale tak velké teploty. Napią jeątě, jak je auto staré a kolik má najeto - můľeą mít sníľenou účinnost chladiče jako takového - můľe být zanesen nebo na jeho stěnách usazen vodní kámen a tomu se dá čelit proplachem - např. NIO psal Cilit na nádobí - typ proti vodnímu kameni.Také záleľí na tom, jak koncentrovanou chladící nápň máą. Samotná voda, nebo jen s malým přídavkem antifréézu moc neuchladí - je dobré mít koncentraci alespoň na -35°C.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
MZ
Thursday 31 March 2005 - 08:48:15
Host
Aha, tak to jsem nevedel, ze to ma jen jeden rychl.stupen. Jinak je to X20DTH r.v 11/1999 a najeto mam cca 105tis.km. Chladici kapalina je 50/50 antifreez/voda. Taky jsem slysel, ze by mohlo pomoct chladic profoukat stlacenym vzduchem, jenze bez toho aniz bych ho vyndal, to dost dobre nepujde...
Yper
Thursday 31 March 2005 - 12:03:30
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To profouknutí vzduchem jde také, ale je blbý přístup na spodní hadici - jen odspodu a jeątě blbě. Kaľdopádně to udělat budeą muset a tu spodní hadici odpojit někde jinde.
Vypus» to a pak do chladiče nalej teplou vodu s přídavkem cilitu na vodní kámen. Ze začátku dávej menąí mnoľství a několikrát to opakuj a zvyąuj dávku Cilitu. Dobrá je také na tyhle věci kyselina ą»avelová, ale tu asi nikde neseľeneą - pokud ano, tak neváhej.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1674 sec,0.1350 z toho dotazů.