• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Výměna startéru V6
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Tuesday 30 August 2011 - 20:03:02 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Zdar, nemá někdo fintu jak vyměnit startér bez vyndání motoru z auta? Překáží tam pravý držák a ten nejde kvůli jednomu šroubu odmontovat a ten šroub nejde šroubovat dokud se nevyndá silentblok protože je utopenej v díře těsně vedle silentbloku- a to by se musel motor nadzvednout tak o 8-10cm... Do toho se mi strašně chce (všechno odstrojit...)


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
ciba
Tuesday 30 August 2011 - 20:09:23 Citovat
xladas
Uživatel #2032
Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36
Příspěvků: 594
ja jsem mel problem ho vyndat na vyndanem motoru hodne stesti..

Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába),
Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík)
Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ...
Legend
Wednesday 31 August 2011 - 01:52:10 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Jedině pryč držák, jinak to nejde. Nezbyde než přizvednout motor. A proč sundáváš startér?

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Jeep Grand Cherokee Summit 3.0 CRD 184kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Wednesday 31 August 2011 - 07:01:23 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Protoze je spatnej, jen cvaka a kouri se z nej (koupil jsem dalsi Omegu, no... )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
lesak
Wednesday 31 August 2011 - 09:03:56 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
[quote]
Jedině pryč držák, jinak to nejde. Nezbyde než přizvednout motor. A proč sundáváš startér?
Plotože je rozbytéééj.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
JardaB
Thursday 01 September 2011 - 19:17:30 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak panove, jde to ale dre to V podstate staci ocesat pravou stranu (tempomat, box, nadrzku strenou) u silentbloku odriznout zespoda precuhujici zavit, odsroubovat silentblok, na druhe strane ho radeji povolit, aby se moc neprohybal a motor nadzvednout na prave strane - jde to 4-5cm coz s uriznutym zavitem staci k vyndani silentbloku. Motor nejak zajistit a odsroubovat drzak (muze zustat na jednom sroubu ze 4, at se lip trefuje, staci pootocit) odsroubovat starter, kvuli hornimu sroubu je potreba E12 orech na 1/4 golu, delsi tam nevleze a zlamat si hnaty.... Pred tim samozrejme odpojit baterku a kabely, coz jde zeshora prekvapive dobre. Dat novy starter a vse obracene smontovat Delal jsem to 3,5 hodiny a to bylo uz trosku odstrojeny.
Tak hodne stesti, at to nepotrebujete, pricinou byly sjete a zaolejovane uhliky, asi jak to tam chca.o z hlav netesnym vikem.

[ Upraveno Thursday 01 September 2011 - 20:56:57 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Vejfuk
Friday 02 September 2011 - 13:59:09 Citovat
Host
Joj, starter od oleje mam diky vikum taky. Tak se mam pripadne na co tesit.
nebi007
Tuesday 04 October 2011 - 09:51:14 Citovat
Host
Tak jsem se včera pokoušel o vyndání stratéru na MV6, všechno šlo v pohodě a myslel jsem si že to v Oplu dobře spočítali a stratér půjde ven bez demontáže držáku motoru. Bohužel to nejde, což jsem si dnes potvrdil i tímto příspěvkem. Je nutné ten šroub silentbloku řezat, když bych celý motor co nejvíce přizvedl? To řezání případně dělat asi pouze pilovým páskem že? Díky
JardaB
Tuesday 04 October 2011 - 10:04:35 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jj, platkem do pilky na zelezo, tesne za matkou. IMHO je to lepsi, uz jsem se bal ten motor vic naklonit - docela to sponuje na svodech, aby nepraskly... (potrubi se dole opre o podlahu)
Mimochodem, nevite, kde sehnat uhliky do toho starteru? Jinak vypada v pohode.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
nebi007
Tuesday 04 October 2011 - 10:55:20 Citovat
Host
JardaB díky za odpověď, vyfuky mám komplet dole, ale pro jistotu ten šroub radši uříznu.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3665 sec,0.3304 z toho dotazů.