Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
EGR u VéBé 2,0Di_16V |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Lib |
| ||
Host | ja to rikal, ja to rikal, tady to mate od odbornika Ja to rikal hned ze to svinstvo skrti sani. NIO, predpokladam ze u benzinovky to bude podobne slozity, nesel by tam nasplichat nakej sajrajt co by to rozpustil? | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | 2 Lib: Určitě takovej sajrajt je, třeba od Wynns. Na předchozích autech mi s tím dělali chemickou dekarbonizaci motoru, ale ľe bych to potom poznal, to nějak ne. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | no motor bude asi oki, to rozpusti zelvi power, v sani je holt prd. Btw moc cistit starej motor je taky nahovno, v nekterych pripadech ten karbon tesni a vymezuje vule vznikly opotrebenim, takze pak treba ztratis kompresi nebo ti to zacne vic zrat olej. Sem teda tak slysel | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | nasel jsem zajimabou stranku s prostredkama na cisteni EGR systemu ... Odkaz | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | To LIB - ta stránka s těmi přípravky je dobrá, ale jsem skeptik vůči čiątění sacího potrubí jinak, neľ ručábo. Pokud tam dám přípravek na čiątění, tak mi přes vtl. nalítá vąechno do spalovasího prostoru - co mi to udělá se stěnou válce? a samotnými dosedacími plochami ventilů a jejich sedly -takľe brzdím.Před aplikací jakéhokoliv takového přípravku vąem doporučuji, aby se otvorem po EGRu nejdříve podívali dovnitř a sami se rozhodli, zda chtějí, aby jim to proąlo motorem.Mylím, ľe se to dá aplikovat průběľně aľ po mechanickém vyčiątění, abych pořád odstraňoval to, co se mi tam ,zatím, v malém mnoľství usadilo. To NIO - nevím, jak jsou konstruovány ostatní EGRy, ale u mne jde prostě vyčistit jen ten dřík s ventilovou hlavou na konci.Ale co na ní vyčistím - zas jen ten sajrajt, který je na stěnách sání. Ten ale nemá podle mne vůbec ľádný vliv na fci.Vliv má přeci jen to, zda to přepouątí a kdyľ né, tak aby to bylo těsné.Jestli autorizák nějak lapuje sedlo pro tenhle ventil EGRu jinak, neľ ľe demontuje sání s přefukem výfuku, tak to mi po*er prsa, protoľe to, čím lapují, se dostane zase do motoru. Jinak máą pravdu-vakuová je jen jedna a ostatní blbince 3x, jsou jí ovládány - podíval jsem se na to pořádně - je na nich i vyznačeno, ze které strany je přívod vakua od vak.pumpy. To ostatní - Přídavky do oleje na rozpouątění karbonu jsou dobré, ale i mně řekl mechanik: opatrně - pak ti to můľe ľrát olej víc, ale na druhou stranu ti to můľe uvolnit stírací krouľky a ty začnou makat tak, jak mají - takľe zase se můľe i spotřeba oleje sníľit - to» otázka - metoda pokus/omyl. Normální gufera jsou černá - ty kvalitnějąí s větąí odolností jsou červená (alespoň takhle to kdysi bývalo) a nevím, zda je dělají ve vąech řadách. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | 2 Lib: Ta dekarbonizace se dělá práve přes sání, prostě namíchá asi litr toho sajrajtu a stříká to asi hodinu do sání u klapky a vľdyčky kdyľ stříkne, tak trochu přidá plyn, nemáą představu jakej smrad se valí z fuku. Kdyľ mi to ukazoval, tak kápnul na zakarbonovanou část a karbon se okamľitě rozpustil, jak cukr v čaji. Myslím si, ľe to opravdu vyčistí sání, vstřiky, prostě vąechno co je v cestě k sacímu ventilu včetně a přijde to asi na 1000Kč, ale chtěl jsem říct, ľe efekt na zvýąení výkonu jsem potom moc nepozoroval. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | riwal: mozna si to nemel az tak zasrate. Navic cim vetsi vykon, tim min ten narust postrehnes ... | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Takľe jinými slovy, chemicky sání vyčistit lze a velmi dobře, trvá to asi hodinu a půl a přijde to na 1000-1500, podle toho kdo Ti to dělá. Rozhodně nedoporučuju to dělat amatérsky !!! Zaprvé k tomu potřebujeą nějaký nádobíčko a hlavně to musíą umět, protoľe jinak by si motoru mohl i ublíľit. Straąně záleľí na souhře vątříknutí čistidla a přidání plynu, jinak se motor dostává do detonací a můľe se poąkodit. U benzínů se to dělá tak, ľe se vtřikuje a přidává a u dieselů se vstřikuje, kdyľ jde motor z otáček dolů. To je základní princip, kterej zní sice jednoduąe, ale kdyľ jsem si to vyzkouąel, tak zas tak jednoduchý to není. Jeątě jedna specialita u turbodieselů - občas se stane, ľe se splodiny se zbytky čistidla a rozpuątěného karbonu nahromadí v turbu a najednou motor vylítne do vysokejch otáček - je to tím, ľe se prudce roztočí turbo. Mám dobré zkuąennosti s výrobky Wynns Odkaz . Na tuto akci se musí pouľít výrobky z řady profesional. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | A jeste jinymi slovy - za ty prachy to proste nestoji | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Aľ se tu objeví NIO, tak by nám měl říci, jak náročné je to vyčistit ručábo. A kolik nových těsnění budeme potřebovat -krom spousty hadrů a spec. nářadí. Po tomhle vyčiątění je pak asi nejlepąí nějaký přípravek do paliva pro lepąí spalování a zabránění hromadění úsad - to na tom LIBovo odkazu také bylo. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |