Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Frontera :: FRONTERA :: Frontera motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
FRONTERA 2,2 16V rv 1999 |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
stenly |
| ||
Host | zdravím zajímalo by mne jak zjistit hladinu chladící kapaliny.. mám expanzku v chladiči a nikde tam není měrka.. vedle je akorát expanzka s malou hadičkou vedoucího od přetlakového ventilu která je prázdná.. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Otevrit vicko na chladici a podivat se, jestli je zalitej az po vrch ? Starsi koncepce expanzky funguje tak, ze neni prutokova, jako u novych aut, ale skutecne jen vyrovnavaci. Cili hladina v expanzce by mela byt takova, aby byla zaplavena hadicka, co do ni vede. V te by take mela byt kapalina ( aby to cele fungovalo ). Takze otevrit vicko, dolit az po vrch, nechat tou hadici pretect neco do te expanzky, zavrit vicko a dolit taky primo do te expanzky, aby tam bylo neco, co si muze okruh v pripade potreby prisat. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jestli je to jako u Pontiac TS (je to pribuzny) tak je vicko na chladici s pretlakovym a podtlakovym ventilkem, od toho hrdla hadicka k plastovy nadobce, co je niz, ne? Ono to funguje tak, ze se pri rozpinani vody vytlaci vzduch z chladice a pak i voda do nadobky a kdyz to chladne, tak se zase nacucne zpet do chladice. Take jsem se te funkci nejdriv divil. V te nadobce by mela byt nejaka kapalina, dal bych tak do tretiny pri studenem motoru nebo 2/3 pri teplem. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stenly |
| ||
Host | díky moc to jsem potreboval vedet je to dovoz z itálie v nevídale zachovalém stavu. a jeste jsem se chtel zeptat, zda někdo nemá skušenost s nefungujícím tachometrem.. občas naskočí při jízde, nebo kdyz se zatlačí nulovací kolík tachometru.. jestli to není nějáký studený spoj vzadu na palubce..může se to zapsat jako chyba do ecu ? na forech jsem četl že lidi stím mají problémy u těch fronter .. díky za jakoukoli odpověď | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Jde o to, je-li "pohon" tachometru ještě mechanický (náhon) anebo už elektronický... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
stenly |
| ||
Host | jardo dekuju moc za info jeste posledni otazečka, motor mám zahřátý hnedka po chvilce pri 80 stupnich na palubce a topi jak vzteklé, a při dosažení 100 stupnu ten vzduch je vlážný az jakoby studený.. je to tak normální ? jinak pri otevrení chladiče tam není tlak, ovšem voda se neztrácí a při ohřátém motoru to skoro nedýmí a jde jen teplý vzduch bez viditelné páry z výfuku. (s ohledem na nynější sychravé počasí.) colommbo: tachometr je elektronický je to B frontera 12/1999. občas naskočí za jízdy ale nechtel bych to svádět pouze na zaoxidovany konektor . vím že ty frontery stím mají problém.. | ||
| |||
Tevař |
| ||
Host | no to jsou ty nevídané stavy | ||
| |||