Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
carpass, ecu, transpoder, imobilizer |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
_Tom_ |
| ||
Uživatel #2436 Registrován: Monday 13 August 2012 - 15:34:15Příspěvků: 18 | Ahoj, na motoru Z18XE mi odchází RJ na motoru (vynechává za jízdy plynový pedál). Mám nabídku koupě této RJ, ale bez transpoderu a čipu. Carpass k autu nemám, ale má otázka zní: Pokud si nechám vyjet carpass, půjde mi tato "nova" RJ spárovat se stávajícím transpoderem a cipem za pomocí OP-COM China 2010? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Musis mit vse funkcni a znat kody, pokud to tak je lze jak imobilizer tak i dalkove ovladani preprogramovat. | ||
| |||
_Tom_ |
| ||
Uživatel #2436 Registrován: Monday 13 August 2012 - 15:34:15Příspěvků: 18 | Chtěl jsem se zeptat, musí být ta "nová" RJ uplne a naprosto stejná? Já mám označení 5WK9 1721, ale mám možnost koupit 5WK9 1740, 5WK9 182 atd.... Co tedy značí číslo za 5WK9 ??? | ||
| |||
aaa |
| ||
Host | pochybuji o tom OP-com,to bude chtít Tech | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ty kody se museji znat predpokladam u obou jednotek... Nebo aspon te nove, coz bude docela IMHO orisek. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nemám zkušenost s kódování imobilizéru u starších modelů, ale u aut s CAN-busem to přes OP-COM není problém. Doporučuju sehnat řídící jednotku i s čipem do klíče a s čtecím kroužkem okolo spínačky a pak stačí jenom tyto věci namontovat a hned auto pojede. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
_Tom_ |
| ||
Uživatel #2436 Registrován: Monday 13 August 2012 - 15:34:15Příspěvků: 18 | Takže tedy, carpass k memu vozu již mám. V OP-COMu lze programovat imobilizér,dálkové ovládání, resetovat RJ bez sebemenšího problému. Ve firmě, která se zabývá opravami ECU jsem vyzvedel, že číslo za označením 5WK9 (tedy 1721, které mám já a 1740 či 182 které májí RJ, které mám nabídnuty) znamená pouze rozdíl ve výbavě vozu - uvadel jako priklad ESP. To mě ale velmi mate, protože v OP-COMu mam možnost si zapnout/vypnout ESP, manualni/automatickou prevodovku, klimatizaci atd.... Takže asi risknu koupi RJ, která má stejný konektor i stejný počet pinů a doufám že se strefím do podobné výbavy jako mám já v autě a zbytek si zapnu/vypnu přes OP-COM. (Jentak mimochodem by mě zajímalo, jak řeší rozdíl označení RJ vrakoviště. Několik mi jich přislíbilo výměnu RJ za nesmyslnou cenu 8-12tis a jedine co je zajimalo je kod motoru- tedy Z18XE. Vždyť podle toho se přeci řídit nelze, nebo se pletu? | ||
| |||
_Tom_ |
| ||
Uživatel #2436 Registrován: Monday 13 August 2012 - 15:34:15Příspěvků: 18 | Uvazoval bych i o koupi hardwarové Tech 2, nasel jsem za cenu 15tis.. Nevedel by někdo o levnejsim, príp. i o pouzitém zářízení? http://www.auto-diagnostika.org/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&category_id=27&flypage=flypage_new.tpl&product_id=125 | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja bych spis dal na radu Legenda, IMHO budes potrebovat kod(y) hlavne k te nove jednotce, lepsi vymenit cely bezpecnostni retezec bez nejakeho nejisteho kodovani (za prachy)... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||