• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VeCe 3.2 GTS
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Wednesday 22 May 2013 - 07:36:52 Citovat
Host
Je to zvláštní- svíčky mají krásnou barvu, komprese ok, ale olej se ztrácí.
Byl tam taky předtím nějaký lehkoběžný a asi pěkně dlouho, protože to byl asfalt __;
Colommbo
Wednesday 22 May 2013 - 09:35:44 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Nevím, jaký máš v motoru olej teď (5W40, 10W40...?), ale zkus třeba při příští výměně navýšit viskozitu, mohlo by to trošku pomoci - 5W50 popř. 10W50 (na zimu pro hydroštely by ta pětka byla lepčí...)

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Wednesday 22 May 2013 - 13:54:49 Citovat
Host
Díky, přemýšlím o tom, teď tam je 10W-40, dávat tam 15W-50 je blbost a 5W-50 je dost drahej, tak to asi nakonec bude 10W-50, nějaký Motul nebo Mobil.
Colommbo
Wednesday 22 May 2013 - 14:21:08 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jde o to, co je drahý, Jiříku - 5W50 se prodává třeba Elf Excellium za 504Kč/4L nebo Sunoco Syntura Sportivo 700Kč/5L. Ale nikomu nic nenutím, je to jen návrh, sám mám taky 5W50 (Mobil1) a příští výměnu zkusím to Sunoco - byť je to už "starší" olej ("jen" SH), parametry má "fpoho" a zkušenosti s ním jsou taky jen dobrý...

[ Upraveno Wednesday 22 May 2013 - 14:22:19 ]

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Jiřik
Thursday 23 May 2013 - 07:43:46 Citovat
Host
No tak to by byla dobrá cena, doufám že to za tyhle prachy seženu.
Jiřik
Sunday 14 July 2013 - 13:01:41 Citovat
Host
Omča v Irmscheru jede na LPG pěkně, dělal jsem i Mondeo 2.5 a když porovnávám, tak Omega jede hůř zhruba do 4500 ot, pak se dá zátah srovnat, to i navzdory vyšší hm. Omegy. Jednoznačně je ale vidět, jak dobře funguje to otvírání a zavírání krátkých kanálů u Forda. Už na volnoběh při tůrování jde za plynem mnohem líp (tady je vidět, že náš "Multiram" je jen taková bublina). Spotřeba LPG vychází podobně, což jsou opět body pro Opel (+150kg).
-----------------------------------------------
Přepínání krátkých a dlouhých kanálů u Vectry funguje o mnoho lépe, škoda, že se dlouhé otvírají jen při velké zátěži, protože jsem zkoušel přivést nucený podtlak do membrán a klapky nuceně zavřel natrvalo. Výsledek- daleko dravější zátah už při malém přidání plynu, do pěti tisíc bylo auto daleko víc splašený. Negativum- paradoxně mnohem vyšší spotřeba (oproti teorii, kdy by měly dlouhé kanály zlepšit plnění a spotřebu snížit), zřejmě díky tomuto jevu má spotřebu vyšší i ten Duratec, tam je to takhle (provoz převážně na dlouhé kanály) už origo.
Jiřik
Saturday 21 September 2013 - 19:17:33 Citovat
Host
Takže mám to po GO už asi 4000 km. Nechával jsem dělat hlavy komplet, snížil jsem je o 0,60 mm, nový kroužky, gufera vaček, rozvody.
Koupil jsem ten oil Yacco 10W-60 a světe div se, mělo to vyšší spotřebu. Zjistil jsem ale, že to vůbec nespotřebovává olej, tak tam šel obyč Castrol Magnatec 5W-40, který je tím pravým ořechovým.
Výkon šel znatelně nahoru (vybrousil jsem kanály a oba malé katy ve svodech vyvrtal pryč, vložka filtru od FK automotive, vstřikovače plynu přímo do sacích kanálů napevno, tuning LPGperfect)
Teď mám připravené ty zmiňované svíčky Denso Iridium VK20, jen se mi nechce zas rozdělávat sání __;
jen sháním nějaká kola na léto, kdyby někdo měl, více viz inzerce. Díííky.
Colommbo
Saturday 21 September 2013 - 21:34:36 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Při použití oleje 10W60 není mírný nárůst spotřeby paliva nic překvapujícího, ta šedesátka je i za provozní teploty motoru stále dost "hustá", proto trošku zvyšuje mechanický odpory v motoru. A nedivím se, že při přechodu na 5W40 jsi zaznamenal takovou změnu k lepšímu - viz výše. Akorát ty inteligentní molekuly osobně zrovna nemusím...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
JardaB
Saturday 21 September 2013 - 21:52:56 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Taky tak, proc tam nedat original GM 5W40, ktery stoji polovinu a je asi i lepsi nez ten kastrol...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Sunday 22 September 2013 - 12:13:35 Citovat
Host
Pro olej od GM bych musel asi dojet do Opla?
Pochybuji že by ho prodavač v Žatci objednal. Ten Magnatec drahý ani moc nebyl, vykouzlil mi cenu nějakých 650,- za čtyři litry. Nevím, jak je to s inteligentními molekulami, tomu nerozumím, ale přijde mi, že si motor vyloženě lebedí, žádné cvakání hyder po startu, hned to jde hezky tiše. Specifikace SN/CF vypadá taky velmi dobře.

Motor má s výše zmíněnými úpravami krásný, i když velmi decentní zvuk (tedy při vytočení přes 4 tis.) předtím nebyl slyšet vůbec. V těch 4 tis. je taky výrazný "kopanec", prostě jedna báseň.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1649 sec,0.1323 z toho dotazů.