Zdravím pánové, problém: Po sepnutí klíčku se vše elektrické zapne, až na čerpadlo a ECU.
Na relé čerpadla naměřím v klidu 0V, při sepnutém zapalováné pouze 0,7V. K ECU se nedá připojit OpComem, zdá se zcela mrtvá.
Za problém si můžu sám, potřeboval jsem odčerpat zbytek benzínu z nádrže, ale nedopatřením jsem ukostřil blbý kabel od relé - pokud si vzpomínám, byl to silný červený. Pojistku F2 i ostatní jsem propískal a jsou OK. Otázka je snadná - napadá vás, kde ještě hledat závadu, nebo hledat rovnou novou jednotku?
Jiřik
Sunday 10 November 2013 - 19:59:50
Host
Cvaknul bych tam jinou na zkoušku, klíček snad stačí přiblížit ke kroužku immo?
Host
Friday 15 November 2013 - 06:54:12
Host
Tak nakonec jen prepalena 20A pojistka v motoru, o ktere jsem ani nevedel ze tam je - krabicka zapadla dovnitr motoru...klidne tohle vlakno, ktere je pomnikem me hlouposti, smazte
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.