Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
klima nechlaldí |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
devastator |
| ||
Host | Zdravím všechny, moje VB 2,0DI16V automatická klima, klima byla naplněná a funkční, po krátké době přestala postupně chladit, tlak v ní je a kompresor spíná jen výsledek je nulový. Při sepnutí klimy to s motorem ani necukne. Moje otázka zní zdali je v okruhu klimatizace nějaké sítko nebo filtr který by se mohl ucpat a jak postupovat při případném odecpání (vyčištění). Díky za každou dobrou radu. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | únik chladiva špatné čidlo v palubní desce,vedle držáku nápojů jednotka klimatizace | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | devastator napsal ... Zdravím všechny, moje VB 2,0DI16V automatická klima, klima byla naplněná a funkční, po krátké době přestala postupně chladit, tlak v ní je a kompresor spíná jen výsledek je nulový. Při sepnutí klimy to s motorem ani necukne. Moje otázka zní zdali je v okruhu klimatizace nějaké sítko nebo filtr který by se mohl ucpat a jak postupovat při případném odecpání (vyčištění). Díky za každou dobrou radu. Je tam takovy ventil ktery reguluje tlak, ten by to mohl byt | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Bude to únik chladiva ,máš tam jetě zbytkový tlak zřejmě malinko nad dva bary to ještě jde sepnout kompresor ale už to nechladí. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | koukal jsi fyzicky, jestli spíná spojka na kompresoru? já měl třebas jen ukleplej drátek na konektoru u kompresoru... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Devastator |
| ||
Host | tlak tam je dostatečný a spojka spíná. Kde je ten tlakový ventil který reguluje tlak? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Devastator napsal ... tlak tam je dostatečný a spojka spíná. Kde je ten tlakový ventil který reguluje tlak? Kdyz reknes A rekni taky B. Tlak jsi meril jak a cim ze rikas ze je v poradku ? To ze sepne elektrospojka jeste neznamena ze se roztoci i kompresor, opravdu se roztoci ? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | K diagnostice to chce napojit tlakomery na VT i NT pripojku, v klidu by melo byt na obou stranach 0.4-0.6MPa (zalezi na teplote) a za provozu na VT tak 1MPa a NT kolem 0.2MPa Pokud je NT tlak nizsi, vypina se kompresor (docasne), taky se hlida VT na pretlak ale hodnotu netusim - asi kolem 2MPa. Kazdopadne pokud se spojka kompresoru trvale toci, muze byt vadna regulace kompresoru (pokud zde je - a jde o to jaky ma princip, starsi byly mechanicke, nove uz maji nejaky elektroventil, pro regulaci a nejnovejsi ani nemaji spojku a bezi naprazdno kdyz se neklimuje) Taky muze byt vadny expanzni ventil, ale to by kompresor asi cyklicky vypinal na nizky nebo vysoky tlak. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Devastator |
| ||
Host | Martas napsal ... Devastator napsal ... tlak tam je dostatečný a spojka spíná. Kde je ten tlakový ventil který reguluje tlak? Kdyz reknes A rekni taky B. Tlak jsi meril jak a cim ze rikas ze je v poradku ? To ze sepne elektrospojka jeste neznamena ze se roztoci i kompresor, opravdu se roztoci ? Čím se asi měří tlak v klimatizaci, určitě jsem ho neměřil manometrem na jízdní kola. Bylo to připojeno na plnící stroj. Holt asi když se točí celé přední čelo na kompresoru tak se točí, pokud není ukroucená hřídel kompresoru. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No tak to uz se mi stalo taky, neukroutila se teda hridel ale ocesal se tisicihran... Nic neni nemozne Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |