Zdravím přátelé a odborníci, při náletové kontrole u oplíka jsem si všimnul na liště vstřikovacích trysek že dvě jsou orosené a asi pravděpodobně slzí. Tak mě napadl takový jednoduchý testík že jsem zapnul klíček aby čerpadlo natlakovalo soustavu. Při otočené liště se hladina nezvyšovala....proto se chci zeptat jestli jsem na to šel opravdu správně. Popřípadě mate nějaký lepší nápad jak to otestovat (krom to odeslat někam:-) )? Ještě jsem se chtěl zeptat na konektor u té lišty nemáte někdo schéma co který pin vede k vstřikovací trysce? Abych si je mohl otevírat přes konektor. Děkuju za reakce
martin
Sunday 18 October 2015 - 11:52:31
Host
Tak po výměně trysek a delším měřením můžu usoudit že trysky trochu kapali.....průměrná spotřeba klesla k 8l oproti 9l/100km. Jsem zas spokojeny že oplík bude jezdit dal
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.