Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jaký motor? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
rené |
| ||
Host | dobrý den ....chtěl bych prosím poradit při koupi astry j r.v.asi 2011,2012 kombi benzín....jezdím 5 km do práce a 5km z práce sem tam 30km až 60km a jednou ročně dovolená.....cena kolem 250000,- případně dovoz z něměcka....děkuji za radu | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | A na co se ptas ? Poslouzi ti vsechny motorizace benzin 1,4, 1,6 a dve 1,4 v turbu, v nafte 1,7 ve dvou variantach a i 2,0. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Krátký auto - 1.4 , kombík 1.6. Na běžné ježdění 50/90/130 to v pohodě stačí. Oboje mororizace umí upalovat bez nějakých prolémů i 180. Bezpodmínečně bez turba, po koupi zaslepit EGR. Běžné opravy nebo kontrola po koupi : brzdy, vejfuk, altík. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Netroufám si v tomto ohledu moc radit, ale taky bych v případě kombíku (SportsTourer) pořídil nefoukanou jednašestku - na takové to domácí žvýkání bude přírodních 85kW akorát... Naftu určitě nebrat! W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | díky za rady ...tak 1.4 Turbo ECOTEC 103kw a 1.6 Turbo ECOTEC 132kw nebrat a mám vybírat s 1.4 ECOTEC 74kw a 1.6 ECOTEC 85kw........http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=281804362&cd=635876154000000000&asrc=st ....... Odkaz | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | 1,6/85kW v kombiku pokud v tom pojede vic jak jeden clovek nebude zadna extra dynamika hodne zalezi na tom na co ses zvyklej pokud si mel HTP tak v pohode, pokud jsi mel neco starsiho treba s 2,0 budes zklamanej ... Preplnovany 1,4 jezdi velmi prijemne (spousta lidi si vzpomene kdyz jsem na srazu mel Merivu s 1,4/104kW jak se divili), pokud to zasadne nehodnis urcite vydrzi ... ale je samo o dost drazsi. Jo a docela bych chtel videt jak se na tyhle generaci motoru da zaslepit EGR. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | za mne hlasuji za velkoobjemovou benzinovou atmosferu, neni nic pohodlnejsiho a spolehlivejsiho na jezdeni. Optimalni objem valce je pul litru, takze 4valec dvoulitr, 6valec trilitr. V ramci ekologickeho boje proti lesnimu plynu CO2 je takovato motorizace cim dal vzacnejsi, existuje-li jeste vubec. Sestivalec ma z principu o neco vetsi treni-spotrebu, takze vitezem se asu stava dvoulitr pripadne neco objemove se tomu blizici. Dalsi kriterium pujde to na LPG? S vyhodu hydrostely a samozrejme tvrezena sedla ventilu. Rozvody by mely byt dozivotnim retezem a ne trhajicimi se retizky ci gumicuky. Myslim si, ze opel uz takove motory nedela, podivla bych se jinam a zmenil bych znacku:-) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | 1.6 je v benzínu max, s turbem či bez, v naftě dvoulitr, takovej je dnes svět, brachu, doba klasických (rozuměj "normálních") motorů je pryč. Čest výjimkám! W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | mám audi a6 2,5 tdi 103kw ale bohužel už dosluhuje a chci koupit něco v kombi pro rodinu ....ale ted už v tom mám takový hokej že nevím co....protože potřebuji benzín a v kombiku tak jsem původně jsem myslel mazdu 6 nebo toyota avensis ale unás nejsou a cena v německu je přes 300 tisíc pak přišli na řadu ford mondeo a ford fokus ale netuším jaký mají motory tak nakonec jsem vybíral opel insignia to by byl rok 2010 1,6 Odkaz nebo 1,8 Odkaz a pak jsem skončil u astry 2012 tak ted už opravdu nevím.... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... za mne hlasuji za velkoobjemovou benzinovou atmosferu, neni nic pohodlnejsiho a spolehlivejsiho na jezdeni. Optimalni objem valce je pul litru, takze 4valec dvoulitr, 6valec trilitr. Skoda ze se pta na aktualni Astru kde nejvetsi obsah v benzinu je 1,6. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |