Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zapalovací svíčky Vectra B |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Maty |
| ||
Host | Čau kluci,chci se zeptat jaky svíčky jsou nejlepší do Vectry B 1.6,74kw? díky za odpověď | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Tak na tuhle motorizaci je to stejně jedno, držel bych se origo GM Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
dada |
| ||
Host | NGK nebo origo tuším že GM jsou od BOSCHe. V Astře mi nějaký Super Brisk se 4mi jiskřišti a nevím jakými pí...nami vydržel asi 15tis a výhody žádný | ||
| |||
rojack |
| ||
Host | Svíčky? Co to je? ?:!: Mám tam nějaké od výměny při koupi té mé ojetiny, tj. už 50tis. a ještě jsem je neviděl. To je chyba? | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | 5O tis uz jsou zrale na vymenu celkem... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Doporučuju Brisk Platin pro benzín a Brisk Silver pro LPG. O stupeň studenějšíma člověk nic nezkazí. Jsou levný a dobrý. Víceelektrodové nemám rád. | ||
| |||
Meneator |
| ||
Uživatel #1707 Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12Příspěvků: 201 | Taky si na vicefousovy svicky zrovna nepotrpim, ale na VB X16XEL patrej dvoufousovy BOSCHe. Asi by tam bejt mely, protoze ten spalovaci prostor je navrzenej pro danej tvar jiskriste. Ale kdyz se mi jednou svicka uloupla a dal sem tam na dojeti svicky z favorita (nebo z neceho podobnyho, uplne obyc jednofousovy BRISK) zadnej rozdil jsem nepoznal. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Nikdy jsem si nevšiml rozdílu tvaru hlavy pro jednoelektrodu a víceelektrody. Jednoelektroda je lepší, méně stíní čelu plamene. Další elektrody tam jsou jen pro "delší životnost" ta ale závisí hlavně na materiálu elektrod, Bosch YT nemohou konkurovat Pt elektrodě byť je jedna. Prostě Pt pálí výborně , Yr ještě líp, ale je drahý. Ag má nejsilnější jiskru, ale míň vydrží, je dobrý pro LPG/CNG. Pokud jezdíš na benzín BA95 a máš čtyřválec, doporučuju tepelnou hodnotu o stupeň nižší, zlepší se akcelerace (hranice klepání se posune dál). | ||
| |||
rojack |
| ||
Host | Co to je "tepelná hodnota o stupeň nižší"? Moc tomu nerozumím, mám VB X18XEL, jezdím samozřejmě na BA95, co tam tedy dát? | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Nulky a basta. V návodu k autu je napsáno svíčky 12 14 455 to už ale neplatí a místo toho je teď 12 14 000. V licenci je pro GM dělá BOSCH a jde o typ FLR8LDCU. Je to nejvíce běžná svíčka u motoů Opel např. X12XE, Z12XE, X14XE, Z14XE, X16SZR, C16SEL, X16XEL, Z16XE, X18XE1, Z18XE, X20XER, X20XEV Takže tam dej buď BOSCH FLR8LDCU nebo se stav v nejbližším Oplu že chceš 4 svíčky 12 14 000 oboje je stejná svíčka montovaná při výrobě nového motoru/auta Cena od 90 Kč (BOSCH) po 160 Kč (Opel ) Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |