Autor
|
Příspěvek
|
Michal Říčka | Friday 26 May 2017 - 18:06:57 | | |
| |
|
Anonymní | Friday 26 May 2017 - 18:42:49 | | |
a diagnostiika hazi chybu recyklace výfukových plynů) |
| |
|
Anonymní | Friday 26 May 2017 - 20:04:23 | | |
a jeste mi prijde ze auto trosku pocukava ... nasel jsem tady hodne tehle resenych problemu ale zadne konkretni reseni..prosim poradte |
| |
|
Anonymní | Saturday 27 May 2017 - 08:06:44 | | |
Pokud je to v nouzáku, tak do 4tis. otáček, tak bych si tipnul, že čidlo kliky nebo vačky. Diagnostika to vůbec nemusí poznat, ale řj stříká benzín a háže jiskru v nesprávný čas a pak to hodí závadu na lambdu nebo recirkulaci plynů. Váha, egr, klapky a nevim co ještě určitě neudělají nozový režim, že motor nejde nad 4tis. Jen čidlo kliky/vačky. |
| |
|
Anonymní | Friday 02 June 2017 - 19:00:18 | | |
diagnostiika ukazuje porad chybu recyrkluace spalin ... mehcanik zkusil vse a pry zbyva uz jen vycistit sani motoru nebo vadna ridici jednotka :/ oboji dost penez |
| |
|
Anonymní | Friday 02 June 2017 - 19:11:12 | | |
Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by cokoliv jiného na těchto starých autech uvedlo řj do nouzového režimu - kromě čidla kliky/vačky. Protože toto je skutečně nouzový režim. (když odpojím váhu vzduchu, tak se o nouzový režim jako takový nejedná) De facto z toho motoru se může odpojit vše, kromě vstřiků, zapalování a čidla kliky/vačky a vždycky to pojede prřes 4tis ot. Do 4tis otáček to jede pouze tehdy, pokud čidlo kliky/vačky udává velmi rozdílné údaje, nebo jedno s nich nefunguje vůbec. Takže pokud 100% jsou tato čidla, která jako jediná umí uvést řj do nouzového režimu, tak bude pravděpodobně vadná jednotka. Dobrou zprávou je, že tyhle jednotky se dají koupit od tisícikoruny. Při výměně pozor, kromě samotné jednotky se MUSÍ měnit čim z imobilizéru a transpondér. |
| |
|
Anonymní | Friday 02 June 2017 - 19:55:24 | | |
cidlo vacky mam dojem zkousel cidlo kliky mam doojjem ze ne .. cidlo kliky je jeste posledni zachrana pred ridici jednotkou mimochodem jak slozita prace je vymena ridici jednotky? dekuji za odpoved |
| |
|
Anonymní | Friday 02 June 2017 - 20:00:26 | | |
dodatek rocnik auta je 1997 .. |
| |
|
Anonymní | Friday 02 June 2017 - 20:14:37 | | |
imobilizer a transponder mmam vyblokovany |
| |
|
Anonymní | Friday 02 June 2017 - 21:32:18 | | |
Na výměně jednotky nic moc světobornýho není. Ale pozor, to že je odblokovaný imobilizér v původní řj nic neznamená. Pokud se bude měnit řj, tak z toho samého auta, ze kterého ta jiná jednotka pochází se musí bezpodmínečně vzít transpondér a čip. Ale zaměřil bych se opravdu na ta čidla. Kdyby byly špatné nějaké klapky v sání, váha vzduchu, zapalování, vtřik, čidlo teploty vody nebo egr, tak to nebude mít třeba sílu, nebo se to bude různě dusit, ale vždycky to půjde nad 4tis. otáček. Doporučuji velmi pečlivě zkontrolovat veškerou kabeláž v motorovém prosotru. Často jsem viděl konkrétně tyhle staré Vectry s obnaženými a dotýkajícísemi vodičemi jak volně viditelnými, tak i v zavázaném svazku. Prostě jednotlivým drátům se rozpraskala a rozdrolila izolace. A na první pohled to nebývá vidět, až když se rozmotal kabelový svazek. |
| |
|
|