Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.5 DTI vysoký tlak vracečka |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Ahoj všici. Jak jsem již předesílal v jiných vláknech, moje Omča 2.5 DTI r.v. 2002 začala zase zlobit. SPZ je již v depozitu, ale ještě počkám než ji prodám co vlastně potřebuje. Stalo se mi to o vánocích a od té doby stojí na vysočině. Jel jsem na vánoce za tátou z Pardubic do Hlinska a při zastavení v Hlinsku na semaforech jakýsi dým z pod kapoty. Myslel jsem že je to ta prasklá hadička od ostřikovačů. Když jsem dojel tak motor poblitej a hulilo se z něj. Nejdřív jsem myslel že je to olej, ale byla to nafta. Tlakovalo to tak, že se nafukovali přepadové hadičky mezi vstřiky a tam to lítalo ven. Se synem jsme zjistili, že je vysoký tlak v přepadu do nádrže. Rozpojili jsme vracečku od vstřiků a čerpadla. Po nastartování od vstřiků téměř nic, ale od čerpadla cca 1l za 2 minuty a vracečka už to nebrala. Pravděpodobně prý nějaký ventilek či co v čerpadle nebo čidlo common lišty. Nějaké nápady? Loni jsem ji nechal cca za 40k vyvařit tak bych ji chtěl dát ještě šanci ale nechci do ní zase narvat balík. Díky za rady Jerry [ Upraveno Saturday 10 February 2024 - 20:17:38 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | Sám ti poradit neumím, kamaráde, tož jsem aspoň rozhodil síť na jiném (.com) oplím fóru, kde to aspoň funguje a žije. Tož uvidíme. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | DaweTDS: 2024-02-10 10:41:36 (9 hodin, 52 minut) Ahoj, pošli mi, prosím, VIN toho auta. Musím prvně zjistit, jestli je palivové vedení stejné jako u BMW. Předpokládám ale, že je a problémů může být více. Už na tom pracuju. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Colommbo napsal ... DaweTDS: 2024-02-10 10:41:36 (9 hodin, 52 minut) Ahoj, pošli mi, prosím, VIN toho auta. Musím prvně zjistit, jestli je palivové vedení stejné jako u BMW. Předpokládám ale, že je a problémů může být více. Už na tom pracuju. Ahoj posílal jsem přes SMS Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | Však jsem to hned večer zatepla doplnil do vlákna... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Děkuji moc Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | DaweTDS 2024-02-11 14:52:57 (1 hodin, 20 minut) Koukl jsem na to pres telefon, je to sice blbe nez na pocitaci, ale da se to. Palivovy system je u Omegy 2.5dti a BMW E39 temer stejny. Jakmile jste odpojili prepadovou hadici, tak ze vstriku tece malo, v nejlepsim pripade nic, ale z cerpadla to tece hodne, to je v poradku. Sel bych po dile cislo 8. Je to jedine misto, kde se potkava zpatecni trasa od cerpadla a vstriku se zregulovanym tlakem od stredotlakeho cerpadla. Psal jsi, ze auto jelo, to znamena, ze ve stredotlake casti (na obrazku je to cislo 3) musi byt vice nez 3.5 baru. Na volnobeh je maly pozadavek na palivo do valcu, ale stredotlake cerpadlo musi tlacit porad stejne a proto se cast paliva pres regulacni ventil (na obrazku cislo 11) vraci pres tecko zpet do nadrze. Pokud by byl ventil cislo 8 vadny, tlakovalo by to, dokud by to nekde nepovolilo. Pokud ho vymontujes a do te tluste trubky fouknes, nemelo by to jit proti zdi a melo by to bud jednou nebo druhou dirkou foukat ven. Pak taky muze byt jeste ucpana prepadova hadice, ale ta je celkem tlusta. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Děkuji kamaráde Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Ještě pls. je toto ono z hoho obrázku pod číslem 8? Děkuji Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Ještě Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |