Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kontrolka motoru a volnoběh |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Maca |
| ||
Host | Zdravím, poslední dobou se mi stává, ľe při deląím volnoběľném běhu motoru se mi rozsvítí kontrolka diag. motoru a ztratí se tlak v brzdách (typicky pojíľdění v dlouhé koloně), takľe to pak brzdí velmi ztuha, respektive posilovač brzd ochabne a pak je to vąechno v nohách. Při razantnějąím rozjezdu - překročení a chvilkovém podrľení otáček nad cca 1600 kontrolka zhasne a tlak v brzdách se obnoví. Je - li kolona dlouhá pak se to děje pořád dokola. Při normální jízdě se to nikdy nestává. Jeątě doplním, ľe postiľená je VeBe 2.0 DTi (Caravan). Má někdo námět na řeąení? | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | ®e by EGR, podtlak. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | To je něco podobného, jako kdyľ odpojíą EGR ventil a volný konec podtlaku, kterým je ovládán, necháą čučet do atmosféry. Protoľe jsou vąechny podtlaky na sobě nějak závislé a propojené, tak je vidět na brzdách úbytek podtlaku v celém systému, který je vyráběn vakuovou pumpou. Kdyľ přidáą, tak vyąąí otáčky=vyąąí výkon pumpy je nahrazena ztráta podtlaku - tomu podle mne odpovídá i to, ľe pak zhasne diagnostika motoru. Na téhle stránce, (Vectra B 2,0 DTI) ale v jiné rubrice se o tom zrovna píąe - něco podobného. Zkontroluj vąechny plastové hadičky, kterýni je přenáąen podtlak - jsou černé a mají průměr do 4 mm.Hlavně v místech jejich kříľení s jinými - zjistíą, ľe v těch místech mají určitě vybrouąené ploąky a i kdyľ se to nebude na první pohled zdát, tak mohou být (některá) poąkozené a přisává(jí) vzduch (ztráta podtlaku a signalizace na motoru). Pak zkontroluj i ty blbince, do kterých vedou. Teprve pak bych řeąil vakuovou pumpu a případně diagnostiku. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Pokud nemaká podtlak, jak píąe Yper, tak asi taky nechodí EGR, proto ta kontrolka motoru. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo, to bylo přesně to, co se mi stalo, kdyľ jsem podtlak od EGRu odpojil a i kdyľ zaslepil, abych podtlak neztrácel, tak kontrolka poruchy motoru se mi rozsvítila na volnoběh - po několika vteřinách a zmizla, kdyľ jsem přidal. Jako prioritu ale pořád vidím kontrolu hadiček - i odborník ze vąech největąí tady -NIO- to radí. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | popis jsem tim uz psal ve stare poradne. Bud je v haji vakuovka, nebo nekteha hadicka nebo trubicka. Na diagnostice to pak hodi kritickou systemovou chybu 0400. a je to . + jeste treba egr a turbo.jako ze prestane makat na 100% | ||
| |||