Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kontrolka motoru - pokles výkonu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
benji |
| ||
Host | Tak uľ na mě taky doąlo - mám podobný, ne-li stejný problém jako Drb. Včera jedu po dálnici, za zúľením začnu zrychlovat z 90 na 140 (teda chtěl jsem) - při zhruba 110-120 najednou auto sebou ąkublo, rozsvítila se kontrolka motoru, ten úplně ztratil výkon. Auto bylo schopné jet max. 100, vypadalo to, jako kdyby nefungovalo turbo. Tak jsem zastavil, vypnul motor, znovu nastartoval a ľádnej problém - znovu jsem uháněl 140 ku Praze. Včera ani dneska se to nezopakovalo. Ale poraďte - není to normální, z nějakého důvodu se řídící jednotka musela přepnout do nouzového reľimu. Jeątě doplním - mám VB 2.2DTi Caravan / 2001, najeto 50 tisíc km | ||
| |||
Lukass |
| ||
Host | Na 99 % ąpatná váha vzduchu, začni schánět novou. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | nebo se podívej, zda není zasviněná.Psal o tom tuąím Riwal, je to tam samá mastnota, která se tam po čase dostane i přes filtr a zvláą» pokud se pouľívá sportovní filtr. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Praetor |
| ||
Host | no, v nouzovym rezimu snad turbo ani nefunguje ne, takze pricina toho proc to skoci do nouzaku, muze bejt i jakakoliv jina ... takhle sme si to valili s kamoes dom hradce, nemel dost vody v chladici, takze se mu to ohralo a v tech 190 mu to skocilo dou servisniho rezimu ... najednou mi zmizel v zrcatku | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | Já bych netvrdil ľe to je na 99% váha. Váha buď jde nebo nejde - nic mezi. Ale na počítači ti to ukáľe. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 4Praetor - já nevím jaký typ turba tam má, ale na 2,0Di je přepouątěcí kanál na výfuku, takľe pokud není otevřen na základě přetlaku na výtlaku, tak turbo maká pořád. Pokud je na 2,2DTi turbo s naklápěcí turbínou, tak jak to funguje tam, to uľ nevím. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
drb |
| ||
Host | benji> jojo, to je presne ono. ale uz mi dnes zavolali ze servisu, ze to je hotovy a zeproblem s nejakou hadickou (jak psal Yper & klubo -diky ). takze to asi budes mit stejny. ale mel jsem docela nahnano | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | pisu to tu pokazdy, podtlakove hadicky nebo prepady na vstrikach. Zbytecne nevyhazujte penize a omrknete si to vzdy sami. proc tu neni nejaka rubrika, kam by se to napsalo co udelat nez pojedu do servisu a s jakou zavadou rozdelene do typu motoru. To yper: turbo s naklapenim lopatek ma ovladani stejne tahlem a podtlakem, ale neotvira tu zaklopku ale naklapi uvnitr takovy klapky na propousteni vzduchu. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | k tomu nápadu NIA se přikláním - taková rubrika by nám uąetřila kapsy.... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Já se taky přikláním k nápadu NIA. Je to hrozně roztříątěné a o podtlacích a EGRech se píąe ve spoustě rubrik, kde je ti, co sem zabrousí na upozornění, jen tak nemusí najít. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||