Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
ECO |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Wawra |
| ||
Host | Prosim o radu - na středovem panelu vedle vystražných světel mam čudlik na kterem je napis ECO . Jaký ma učel když ho zapnu . Prostě a jednoduše kčemu je to dobrý ? Předem děkuji &| | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Vypina kompresor klimatizace - teda obracena funkce proti vetsine aut, klimatizace se nezapina ale vypina Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Přesněji vypíná kompresor u automatické klimatizace, kde by si jinak neměl možnost ovlivnit chod kompresoru, protože ho spíná automatika podle nastavené teploty. Tím ho natvrdo vypneš a nesepne se ani když teplota v autě je mnohem vyšší neš nastavená. | ||
| |||
Tis |
| ||
Host | Souhlasím že vypne kompesor, dodám jen, že nadále udržuje teplotu podle toho co máš nastavený na displeji. Samozřejmě nejni všemohoucí takže při 40° ti nastavenejch 17 neudělá ale zvedne ti větrák. jo a ECO mód funguje buď manuálně a to tak že nastavíš otáčky ventilátoru a teplotu sám, anebo ti svítí ještě "A" na větráku a pak nastavuješ jen teplotu, větrák se mění sám. Přepínání nevím jak ale v okamžiku když na to máknu tak "A" zhasne - ukáže se kvalt větráku (svítí jen ECO) a když ho chci zapnout musím cvaknout AUTO (to přepne na klimu) a pak hned ECO ( a "A" větráku zůstane svítit) | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | ECO je dobré použít, když je vnější teplota stejná nebo nižší, než chci mít v autě (tedy když nepotřebuji vzduch ochlazovat). Zapnutý kompresor (při AUTO) by sice měl navíc upravovat i vlhkost vzduchu, ale je třeba zvážit efekt upraveného vzduchu v závislosti na snížení výkonu motoru. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No, to jste mu v tom udělali pěknej guláš! Je to jak psal Riwal. Pokud svítí, máš ECOnomický režim - kompresor klimatizace je vyplý a basta - auto méně žere. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | snizeni vykonu motoru by mozna az tak nevadilo, to nikoho moc neboli, ale co boli je vyssi spotreba o pul az litr na sto | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Yper napsal ... No, to jste mu v tom udělali pěknej guláš! Je to jak psal Riwal. Pokud svítí, máš ECOnomický režim - kompresor klimatizace je vyplý a basta - auto méně žere. Jestli je tu někdo, kdo neví, k čemu je kompresor klimatizace, musíš zároveň dodat, že v tomto režimu mu klimatizace nebude chladit. Jinak mu v tom guláš uděláš ty . | ||
| |||
TIS |
| ||
Host | Lib napsal ... snizeni vykonu motoru by mozna az tak nevadilo, to nikoho moc neboli, ale co boli je vyssi spotreba o pul az litr na sto no to je síla. tobě vadí spotřeba o půl litru vyšší? kurňa tak to abys tu klimu vyndal když ji nepoužíváš, nehledě na vyšší odpor vzduchu který "profoukává" chladič klimy zbytečně, kompresor něco váží a tahat to s sebou..., hadice na prd...., počítám tak 10-15 kilo naprd který když se vyhoděj tak ti to bude žrát zas o nějakou decku míň. a vůbec stejně máš uchlastanej motor. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Tis: já klimošku mám, ale zbytečně ji nepoužívám. Pokud Lib napsal, že spotřeba je o 0,5-1l. vyšší, tak to se týká ustálené jízdy na dálku. Pokud jseš v městském provozu (Pha + Olmík), tak počítej, pokud nemáš dostatečně silný motor, tak rozdíl ve spotřebě s a bez, je ještě větší. Mám 2,0 diesel a spotřeba na dálku je 1 l. určitě. Rozdíl spotřeby se rovněž řídí výkonem, který musí jednotka poskytovat v návaznosti na tebou nastavené °C. Jinak Lib si ten kompresor může dovolit vozit, protože na to má tělesnou váhu. Navážení se do něj je naprd a hloupé. Když nevadí namontované tažné zařízení těm, co nikdy nic netahají, tak proč by mně či Libovi měla vadit klimatizace, kterou si pustím jen občas, protože i mně vadí ta velká spotřeba. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |