• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Wawra
Monday 01 August 2005 - 20:03:10 Citovat
Host
Prosim o radu - na středovem panelu vedle vystražných světel mam čudlik na kterem je napis ECO . Jaký ma učel když ho zapnu . Prostě a jednoduše kčemu je to dobrý ? Předem děkuji &|
JardaB
Monday 01 August 2005 - 20:51:11 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Vypina kompresor klimatizace - teda obracena funkce proti vetsine aut, klimatizace se nezapina ale vypina

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
riwal
Tuesday 02 August 2005 - 07:24:34 Citovat
Host
Přesněji vypíná kompresor u automatické klimatizace, kde by si jinak neměl možnost ovlivnit chod kompresoru, protože ho spíná automatika podle nastavené teploty. Tím ho natvrdo vypneš a nesepne se ani když teplota v autě je mnohem vyšší neš nastavená.
Tis
Wednesday 10 August 2005 - 08:50:16 Citovat
Host
Souhlasím že vypne kompesor, dodám jen, že nadále udržuje teplotu podle toho co máš nastavený na displeji. Samozřejmě nejni všemohoucí takže při 40° ti nastavenejch 17 neudělá ale zvedne ti větrák. jo a ECO mód funguje buď manuálně a to tak že nastavíš otáčky ventilátoru a teplotu sám, anebo ti svítí ještě "A" na větráku a pak nastavuješ jen teplotu, větrák se mění sám. Přepínání nevím jak ale v okamžiku když na to máknu tak "A" zhasne - ukáže se kvalt větráku (svítí jen ECO) a když ho chci zapnout musím cvaknout AUTO (to přepne na klimu) a pak hned ECO ( a "A" větráku zůstane svítit)
Anonymní
Sunday 14 August 2005 - 22:58:11 Citovat
Host
ECO je dobré použít, když je vnější teplota stejná nebo nižší, než chci mít v autě (tedy když nepotřebuji vzduch ochlazovat). Zapnutý kompresor (při AUTO) by sice měl navíc upravovat i vlhkost vzduchu, ale je třeba zvážit efekt upraveného vzduchu v závislosti na snížení výkonu motoru.
Yper
Monday 15 August 2005 - 07:07:37 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No, to jste mu v tom udělali pěknej guláš! Je to jak psal Riwal. Pokud svítí, máš ECOnomický režim - kompresor klimatizace je vyplý a basta - auto méně žere.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Lib
Monday 15 August 2005 - 08:49:17 Citovat
Host
snizeni vykonu motoru by mozna az tak nevadilo, to nikoho moc neboli, ale co boli je vyssi spotreba o pul az litr na sto
Anonymní
Monday 15 August 2005 - 12:00:42 Citovat
Host
Yper napsal ...
No, to jste mu v tom udělali pěknej guláš! Je to jak psal Riwal. Pokud svítí, máš ECOnomický režim - kompresor klimatizace je vyplý a basta - auto méně žere.

Jestli je tu někdo, kdo neví, k čemu je kompresor klimatizace, musíš zároveň dodat, že v tomto režimu mu klimatizace nebude chladit. Jinak mu v tom guláš uděláš ty .
TIS
Wednesday 17 August 2005 - 16:54:19 Citovat
Host
Lib napsal ...
snizeni vykonu motoru by mozna az tak nevadilo, to nikoho moc neboli, ale co boli je vyssi spotreba o pul az litr na sto


no to je síla. tobě vadí spotřeba o půl litru vyšší? kurňa tak to abys tu klimu vyndal když ji nepoužíváš, nehledě na vyšší odpor vzduchu který "profoukává" chladič klimy zbytečně, kompresor něco váží a tahat to s sebou..., hadice na prd...., počítám tak 10-15 kilo naprd který když se vyhoděj tak ti to bude žrát zas o nějakou decku míň. a vůbec stejně máš uchlastanej motor.
Yper
Thursday 18 August 2005 - 10:26:44 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Tis: já klimošku mám, ale zbytečně ji nepoužívám. Pokud Lib napsal, že spotřeba je o 0,5-1l. vyšší, tak to se týká ustálené jízdy na dálku. Pokud jseš v městském provozu (Pha + Olmík), tak počítej, pokud nemáš dostatečně silný motor, tak rozdíl ve spotřebě s a bez, je ještě větší.
Mám 2,0 diesel a spotřeba na dálku je 1 l. určitě. Rozdíl spotřeby se rovněž řídí výkonem, který musí jednotka poskytovat v návaznosti na tebou nastavené °C.
Jinak Lib si ten kompresor může dovolit vozit, protože na to má tělesnou váhu. Navážení se do něj je naprd a hloupé.
Když nevadí namontované tažné zařízení těm, co nikdy nic netahají, tak proč by mně či Libovi měla vadit klimatizace, kterou si pustím jen občas, protože i mně vadí ta velká spotřeba.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1740 sec,0.1147 z toho dotazů.