• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
angel eyes
Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12 13 14
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Cesťák
Thursday 09 October 2008 - 10:01:29 Citovat
Uživatel #1134
Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31
Příspěvků: 362
Jsem laik a tak se i vyjadřuji. Žárovka je pro mne to, co svítí. Vím, že žárovka a výbojka jsou odlišné technologie, ale děkuji, ty příměsi jodu a bromu pro mne byly velmi poučné, někam si to založím a možná, v příštím životě, jestli ze mě bude chemik přez žárovky, to upotřebím. Kdybys mi tak ještě odpověděl na otázku.
Do jaké míry je proveditelné vyměnit u mého auta, které má, momentálně rozbité, světlomety s xenonovými výbojkami tyto, za nová světla provedení AE tak, že pouze vyměním světla ( myslím tím ta světla jako zařízení, nechci abys mě opravoval, že světlo je pouze tok fotonů), vrazím do nivh motorky na naklápění a ty moje xenonové výbojky.
Liší se to nějak v uchycení, vybroušení čočky apod? Což by tuto montáž vyloučilo?

Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ...

Vectra B Sedan Elegance Y26SE

Vectra C Karavan Cosmo Z30DT

Cesťák
Thursday 09 October 2008 - 10:32:22 Citovat
Uživatel #1134
Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31
Příspěvků: 362
Ještě jednu prosbu mám:
Mluvíte tu hodně o světlech SONAR http://www.kopacek.cz/scripts/podrobnosti.php?IDZ=293&hd_rep=1#HDDotaz a o problémech s mlžením. Máte nějaké informace a zkušenosti se světly FK? http://www.f2tuning.cz/produkt/73-angel-eyes-vectra-b--cerne.html?katID=35 Jsou sice dražší, ale zdají se mi, "povedenější". Mají krytou žárovku blikače, nemají to "problematickou" žárovku parkovačky apod.

Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ...

Vectra B Sedan Elegance Y26SE