• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
cvakani
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Honza
Monday 16 May 2005 - 10:17:11 Citovat
Host
V posledni dobe me trapi cvakani, ktere se oziva z motoru. Pred mesicem jsem to mel u mechanika a ten me rikal ze mam sedrenou vacku (nebo neco podobneho moc se v tom nevyznam) a ze kdybych se toho cvakani chtel zbavit tak ze to je na vymenu hlavy. Chci se zeptat zda to cvakani nicemu jinemu krome me nevadi a kolik by zhruba stalo vymeneni hlavy (nebo hlav) diky.
VA 1.6i 1993 (najeto cca 140tis)
Levis
Monday 16 May 2005 - 12:37:10 Citovat
Host
Řeąím stejný problém na Astře (viz Astra, vlákno "tik tak"). U mne se to chytlo včas a bude se to přebruąovat (vačky OK, lehce chycená jsou jejich hliníková uloľení v hlavě). Odhad servisu je ľe demontáľ, přebrouąení, montáľ, nová těsnění + gufera na ventilech, olej + dekarbonizace bude 15-20 tis. Kč (X14XE - 16 ventil takľe 2x vačka). Hlava na vrakoviąti vycházela okolo 10 tis. novou jsem nezjią»oval, ale prý mezi 20 a 30 tis.
happy
Monday 16 May 2005 - 12:41:59 Citovat
Host
kluci a to vám dělá jak a kdy...za studena, za tepla, na volnoběh, při jízdě, v tahu, mimo tah....? Kdyľ otevřete kapotu tak je to slyąet taky nebo to zaniká. Popíąete mi to?
Honza
Monday 16 May 2005 - 13:53:52 Citovat
Host