Autor
|
Příspěvek
|
siM.s | Sunday 25 September 2005 - 20:07:15 | | |
| |
|
michal | Sunday 25 September 2005 - 20:21:01 | | |
Měl jsem stejný problém (x16xel) a na štěstí to byl problém jen s akumulátorem, zkus ho vyměnit. Je tam menší napětí a až se po startu vše srovná tak teprve po tom začne fungovat servo tak jak má. |
| |
|
siM.s | Sunday 25 September 2005 - 20:23:55 | | |
aha...dik. Zkusim |
| |
|
prtka | Monday 26 September 2005 - 09:20:08 | | |
Michale já se z tebe podělám tak já tu od ledna řeším problém s posraným EHPS a ty řekneš jednu větu a máš vyhráno ..ne teď vážně..zkrátím to..přijdu do auta nastartuju nemůžu otočit..x krát otočím a pa k vše v pho...nepomůže ani když nechám sešlápnutý plyn a držím ho minutu..pořád stejné..byl jsem v Oplu a řekli mi ,že v prdeli baterka..vše jde do ní a nic nejde do serva...to co jsi tvrdil ty Michale..vyměnil jsem od známých dvě baterky...přijde ráno jenom na jednu stranu zaseklé ..překonám odpor a vše v pořádku..tudíš výrazné zlepšení nikoli 100%...Baterka originál po bocích nafouklá...když nastartuju 13,8V na baterce...pro elektro znalé..co mám ještě změřit ,abych vyloučil ,že tam je el. závada a je to mechanické...upozorňuji ,že to i ze starou baterkou se děje jen do 14°C od 15°C to nikdy neudělalo budu vás stím tak dlouho otravovat než mi někdo poradí |
| |
|
Michal | Tuesday 27 September 2005 - 22:24:43 | | |
Tak se na mě nezlob, mně to fakt pomohlo. Jsem prostým laikem a proto ti s tím moc neporadím. Co jsem slyšel, tak díky nízkému napětí v okruhu - vadný akumulátor se do serva dostane správně vysoké napětí až se vyrovná deficit - dobíjení. A to jsou ty sekundy po startu. Mimochodem mě se to projevovalo tak, že jsem nastartoval a za nějakých 5 sekund se servo začalo tlakovat - bylo to slyšet jak se to roztáčí. |
| |
|
siM.s | Tuesday 27 September 2005 - 23:46:33 | | |
No...tak jsem ted 2 dny nejezdil a dneska jsem prisel, central nejde, tak otevru....otocim klickem a nic. Baterka uuuplne vystavena, takze asi chcipla. Proto to servo.... |
| |
|
|