Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Turbo |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Jirka k. |
| ||
Host | Dá se na 2,5V6 dodatečně namontovat turbo třeba z calibry? Co by mohl být problém? Turbo dám na svody kde začíná výfukový potrubí, do turba přivedu olej z chladiče navařením a prodlouľením trubky, ale nevím jak bych dostal od turba ten stačenej vzduch do motoru. Dá se nějak vypočítat pod jakým tlakem to tam můľu hnát abych nezničil motor?Musí se upravovat řídící jednotka? Vím ľe otázky zvyąování výkonu tu nejsou moc v oblibě, ale pokud víte podělte se o názory. Dík. | ||
| |||
aaa |
| ||
Host | nebylo by jednoduąąí namontovat kompresor jako to dělal Stainmatz?Odpadl by problém vedení výfuku a tak.. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Motory kde je turbodmychadlo prevděpodobně proąly nějakým konstruktérským vývojem a testy a ne vľdy se to povedlo, takľe neexperimentovat v tomto směru mi nepřipadá jako přizdisráčtví, ale realismus. Samo pokud máą dost peněz di do toho, nevim ale kdo by ti v tomto směru tady poradil. Tady se vąichni , kdo tomu opravdu rozumí viz.třeba NIO, snaľí poradit co se dá, ale dělat raketu z komerčního spotřebního motoru asi fakt za rozumné prostředky nejde. Neber mě jako ąkarohlída, ale fakt je třeba rozumě uvaľovat a pokud chceą lítat, tak si pořiď jiný auto, který na to bylo stavěný, jak motorem, tak třeba podvozkem - to si myslim, ľe je dost důleľitý. | ||
| |||
Jirka k. |
| ||
Host | Díky riwi za názor, peněz samozřejmě moc nemám je mi jasný ľe pokud by ąlo jen tam hodit turbo a bylo by to hotový tak by to měl kaľdej, jen sem se doslech ľe se dělaj omegy 2,6 s nízkotlakým turbem jako sériovky a to by moľná mohlo bejt řeąení a převzít to. Nejsem ľádnej pilot a moji vectřičku zboľnuju a nechci si jí zničit mám ji jako koníčka a tak nějak sem na ní udělal co sem mohl a nevím do čeho se pustit teď tak mě napadlo turbo . Vím ľe se prodávaj kity s kompresorem, ale nenarazil jsem na nikoho kdo to dělá na VB. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jak ti tady řekl aaa. Dodat tam turbo je hóódně oąemetná věc. Tvůj problém u tohoto motoru je přechod mezi rychlostními stupni, tedy pokud se nemýlím (kolega ho má)-motor mu nejde zpočátku do tahu - to se řeąí hlavně elektrodmychadlem. Tahle sranda tě vyjde na cca 8 tis.Kč, je na to záruka a odstraní to problém. Myslím, ľe firmy tenhle výrobek inzerují v kaľdém časopise o tuningu aut. Turbem si můľeą zničit motor. Co typ auta (motoru) to jiný typ dmychadla Garret a v něm jiné dmychadlové kolo (průměr a nastavení lopatek) a jiná turbína (průměr a počet lopatek). Moľná by ti to i fachalo, nějakou dobu, ale prasklá a vyskočená ojnice při rychlosti 160-180 km u 1,5 t. auta je taky pěknej mazec. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||