Autor
|
Příspěvek
|
JardaCB | Friday 07 October 2005 - 15:21:48 | | |
| |
|
Václav GT | Sunday 09 October 2005 - 19:57:01 | | |
S čím byl vůz přihlášen do provozu? Pokud s mechanickým naklápěním, jak jsi zapojil to elektrické? (kabely tam přirozeně jsou vždy, ale není tam ovládání u řidiče). A co ti vlasně vytkli na STK? Upřesni dotaz, já ti zjistím odpověď.. (mechanický světlomet Carello mám doma bohužel jen pravý) |
| |
|
Ivan | Sunday 09 October 2005 - 20:53:05 | | |
Rozdíl těchto světel je v lomení skla, co se týče toho naklápění tak je rozhodující co máš ve velkým techničáku. Pokud tam totiž nemáš napsanou vyjímku že naklápění nemusíš mít tak musíš naklápění doplnit. Měl sem podobnej problém, světla obě bez naklápění a v techničáku ani zmínka o nějaký vyjímce. Na STK maj bohužel pravdu a nikoho nezajímá že se tady VA prodávali bez naklápění. |
| |
|
Bad.Man | Monday 10 October 2005 - 09:36:18 | | |
No to neni tak jednoznačný ..... VeA před faceliftem povětšinou naklápění neměly (resp. ne z místa řidiče) a taky jezděj bez problémů na STK .... na STK se berou předpisy platný v době uvedení auta do provozu (samozřejmě existujou určitý vyjímky - např. všecky auta musej mít mlhovku třeba i dodatečnou .... ale např. 3tí brzdový světlo je taky povinný až od určitýho roku a do starejch ho dodělávat nemusíš .... to samý je s naklápěním). Ale k tvojemu dotazu - pokud máš kabeláž - nebylo by jednodušší koupit na vraku světlo s motorkem a ovládání do kabiny (u VeA je na spínači mlhovek - možná se bude muset koupit celej přepínač světel - to si nejsem jistej) a budeš mít vystaráno ..... je to jednodušší než to každou chvíli štelovat z venku ..... |
| |
|
JardaCB | Tuesday 11 October 2005 - 08:45:17 | | |
Václav GT napsal ... S čím byl vůz přihlášen do provozu? Pokud s mechanickým naklápěním, jak jsi zapojil to elektrické? (kabely tam přirozeně jsou vždy, ale není tam ovládání u řidiče). A co ti vlasně vytkli na STK? Upřesni dotaz, já ti zjistím odpověď.. (mechanický světlomet Carello mám doma bohužel jen pravý)
Ve velkém techničáku nic takového napsaného není, ta výměna byla provedena bývalým majitelem, komplet el. zapojení je - včetně ovládání u řidiče - a to jedno světlo normálně naklápí. Na STK mi napsal do vážných závad 603-světlomety-stav. Jdu na opakovanou STK - ruční brzda, takže chci vědět, jestli mne může vyrazit ohledně těch světel. Za odpověď děkuji. |
| |
|
Václav GT | Tuesday 11 October 2005 - 09:44:16 | | |
U nás ve státě je přes 200 STK. Mají sice postupovat podle jednotné metodiky, ale znáš to, záleží na koho narazíš. Takže jeden světlomet Bosch a druhý Carello může být, pokud jsou oba dva homologované (což jsou). S tou regulací je to však opravdu divoké. Když už tam máš ovládání u řidiče. kup do pravého světlometu neznačkový motorek naklápění (např u Autokelly stojí 624,-Kč a mají ho skladem, katal.číslo 98.30.129, telefon 724625620, to samé od Bosche 2000,-Kč ) a je to. Odkaz Anebo zkus vrakoviště, máš-li nějaké poblíž. |
| |
|
Dmcd | Tuesday 11 October 2005 - 09:52:30 | | |
Ja ale vidim jeste jeden problem. Dost casto jim na STK bude vadit, ze mas kazdy svetlo JINY (bosh a carello) - obe by mely byt stejny!!!
Dmcd VeBe 2001 caravan, Y22DTR Email |
| |
|
Václav GT | Tuesday 11 October 2005 - 10:20:06 | | |
Nemusejí, být stejné, ale jak píšu, záleží na koho narazíš. |
| |
|
JardaCB | Tuesday 11 October 2005 - 18:52:14 | | |
Václav GT napsal ... Nemusejí, být stejné, ale jak píšu, záleží na koho narazíš. Zkusil jsem dalšího technika na jiné STK a taky by mě pustil jenom na měsíc. Musím mít naklápění mechanické nebo elektrické.Takže musím sehnat celé světlo i s motorkem, ale v okolí na vrakovištích není, takže musím dál. Za rady děkuji. |
| |
|
Václav GT | Tuesday 11 October 2005 - 19:25:04 | | |
Pokud půjdeš tedy touto cestou, sháněj světlomet Bosch. Na Carello jsem na vrakáči nikde nenarazil, Bosch mají skoro všude. Jseš z Budějovic??? |
| |
|
|