Autor
|
Příspěvek
|
riwal | Thursday 12 August 2004 - 07:42:05 | | |
| |
|
Anonymous | Thursday 12 August 2004 - 10:31:52 | | |
Typnul bych to na počínající smrt čidla otáček klikového hřídele.Takhle nějak se to projevuje.Navíc se to jeątě projevuje tím, ľe kdyľ se rosvítí při jízdě tak vteřinku před tím to s autem nepatrně cukne.Po té co vypneą motor a znova nastartujeą kontrolka zhasne a nahodile se zase roľne aby ti otraávila zbytek jízdy.To čidlo ůdajně odchází protoľe se mu časem diky teplu zvyąuje odpor a pak občas zapomene poslat signál k řídící jednotce.Prostě rychleji stárne.Je to jedno s nejčastěji měněných čidel.Jinak napią příątě co máą za káru.Typů Vecter je jak víą mraky.Mě tohle vyváděla Vectra B 2.0.16V.U áčkové si uľ pomalu ani nevzpomínám kde ta kontrolka byla. |
| |
|
riwal | Thursday 12 August 2004 - 10:36:41 | | |
Sorry, ľe jsem to neuved, káru mám v profilu (kliknout na muj nick), tak jsem to bral jako samozřejmé. VeBe 1.8 16V r. 97 X18XE. U mě se to rosvítí hned po nastartování po krátké zastávce. díky |
| |
|
riwal | Friday 13 August 2004 - 07:18:53 | | |
Rozsudek zní - čidlo vačky. Cena čidla u Srby 3200,- |
| |
|
malajizva | Friday 13 August 2004 - 08:20:25 | | |
Hele, znamena to, ze vacka je v poradku a je rozbity pouze jeji cidlo ktery ma hlidat jestli je vacka v poradku? &| |
| |
|
riwal | Friday 13 August 2004 - 08:25:57 | | |
Doufám, protoľe se to projevuje kdyľ je motor naprůměrně zahřátej, coľ v těch vedrech po Praze sahara běľí furt a pak ho na chvíli odstavíą - teplo se po haubnou nakumuluje a čidlo hlásí chybu. Asi je zastárlý a teplotou mění elektrický vlastnosti a řídící jednotce nakecává kraviny. |
| |
|
riwal | Friday 13 August 2004 - 14:03:17 | | |
Takľe pánové, jak jsem psal uľ do chat-boxu, byly to zoxidované kontakty na čidle vačky a vachrlatej konektor. Jeątě mě čeká pro jistotu čidlo klikovky, ale to uľ je brnkačka. Zatím, »uk,»uk,»uk oranľová bestie nesvítí. |
| |
|
riwal | Tuesday 17 August 2004 - 07:03:23 | | |
Takľe pánové a dámy, doufám, ľe podávám konečnou zprávu o stavu mých čidel . Nakonec to bylo čidlo na klice, i kdyľ diagnostika ukazovala na vačku. Pouze s vačkovym čidlem to ąlo natočit, ale pouze s klikovym ne. Tak jsem resp. Andrej vyměnil obě a zatím vąe vypadá OK. Ty čidla jsou fakt vopruz a jeątě k tomu drahej - vačkový 3200,- a klika 2800,-. Jeątě, ľe jsem díky Andrejovi nemusel takový prachy vysolit. |
| |
|
Kulich | Tuesday 17 August 2004 - 08:39:19 | | |
Taky jsem měl podobný problém a SRBA to vyřeąil výměnou vačkovýho čidla za 3800,- i s prací , no nářez. Jo a to mi řekli, ľe časem bude potřeba vyměnit i klikový čidlo Na kolik Tě to vyąlo u "mistra" Andreje Asi levněji, co? |
| |
|
riwal | Tuesday 17 August 2004 - 08:55:18 | | |
Nechci prozrazovat Andrejovy ceny, ale řekněme, ľe u Srby by výměna obou čidel i s prací stála 7000,-, tak musím říct, ľe mě to vyąlo výrazně levnějc. |
| |
|
|