Autor
|
Příspěvek
|
ZdendaS | Tuesday 15 November 2005 - 12:41:01 | | |
| |
|
prtka | Tuesday 15 November 2005 - 13:12:53 | | |
Zdendo bez této součástky auto klidně bude jezdit,ale pomáhá to při studeném motoro...je to i dost hlučné,ale kdyby to bylo ložisko to by jsi asi poznal byl by to takový kovový zvuk...zatím od fénu ,který je vpořádku te zvuk je takový větrný jak od vrtule a má to ještě výhodu ,když je zaplý není tolik slyšet vychozené hydrostavy |
| |
|
Jirka | Tuesday 15 November 2005 - 13:49:29 | | |
Ještě k té hlučnosti - v mám případě je to asi tak - když sedím v autě, tak to sotva uslyším, Když otevřu kapotu, hluk fénu téměř zaniká v hluku motoru a poznám to až tehdy když vypne a - podle změny. Rozhodně mi nehlučí tak, že by měl někdo důvod se otáčet. Takže tam asi něco špatně bude. Možná by to spravilo nějaké namazání, pokud by se to dalo rozdělat? |
| |
|
ZdendaS | Tuesday 15 November 2005 - 14:04:38 | | |
Díky za informace. V autě to moc slyšet není, ale venku už teda dost. Zpočátku to ještě silně drnčelo na tom krycím plastu, ale to jsem už vyřešil zasunutím kousku plastu mezi ty dvě části krytu. Rozebrat to asi nepůjde, je to myslím nýtované... |
| |
|
riwal | Tuesday 15 November 2005 - 14:20:19 | | |
Sekundární sání má jedinej ekologickej efekt aby se rychleji zahřál kat a nelítaly z něho sra*ky. Facelifty ho už nemají, takže když ho odpojíš tak se prd stane. Novej bych nesháněl, protože stojí přes 5k, jedině na vrakáči. |
| |
|
RRAAFF | Tuesday 15 November 2005 - 16:30:15 | | |
riwal:Když ho potom už facelifty nemaj,tak co ho nahrazuje?Nebo už mají nějaký lepší kat? |
| |
|
LeosU | Tuesday 15 November 2005 - 18:31:18 | | |
Sekundární vzduch do výfuk. plynů má souvislost s bohatostí směsi studeného motoru , nedostatečně spálené zbytky benzínu potřebují obohatit o kyslik aby je katylyzátor dokázal spálit . Novější motory používaji jinak bohaté smesi a upravou SW říďících jednotek už toto není třeba . U Oplů je sekundární vzduch dobrý i na emise , neb se rychleji ohřeje kat. Takto mi to kdysi zdůvodnil jeden automechanik , také to prý má podstatný vliv na životnost katalyzátoru , bez vzduchu se prý zanáší a po dosažení provozní teploty se krátkodobě přehřívá. |
| |
|
riwal | Wednesday 16 November 2005 - 06:59:55 | | |
To Ti vysvětlil dobře až na to přehřívání katu, s tim fen nemá a nemůže mít nic společnýho, protože běží jen po startu za studena a to jen chvíli. Jinak facelifty již mají jiný kat a jinou ECU jak píše LeosU. Toho že by se kat zanášel bez fenu, tak toho bych se fakt nebál. |
| |
|
ZdendaS | Wednesday 16 November 2005 - 10:13:24 | | |
Díky všem za vyčerpávající informace. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli ten fén nabíhá i v létě tzn. při vyšších teplotách. Díky. |
| |
|
riwal | Wednesday 16 November 2005 - 10:41:26 | | |
Jo |
| |
|
|