None myslím že vím ještě aby byla jistota...Sedni do auta..vypni rádio..vypni ventilátor ať je v autě co největší klid..nastartuj počkuj až otáčky klesnou pod 1000ot/min ať je ticho...vem za vo*lant a otuč s ním o pár milimetrů doleva a musíč uslyšet jak se rozběhne čerpadlo serva...pomalinku jenom trošičku...pak to samé na druhou stranu...jen o pár milimetrů měl by jsi ho slyšet ať je jistota ,že to není v el. ale myslím ,že se ti čerpadlo bude točit. Pokud čerpadlo pojede a toť vyloučíme el...a dělá ti to jak sedneš do auta a chceš ptočit..překonáš odpor...jak se vracíš tak ho taky musíš překonat...a to se vše opakuje třeba 5 zatáček a pak už je vše vpořádku....jestli je to jak říkám,pak není problém v servu,ale v rozdělovacím ventilu v převodce řízení...napiš mi jestli je to jak popisuju...jestli ano..tak tomu pomůžem neboj...jenom mi to popiš jestli je to jak říkám....a podruhé se ptám máš servo TRW nebo Delphi...kulatou nebo hranatou nádobku Samozřejmě předpokládám,že máš dost kapaliny v servu ,ale to zřejmě ano...zkontroluj
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Po lis 21 2005, 06:27 ]</span> |