Autor
|
Příspěvek
|
none | Friday 18 November 2005 - 00:52:58 | | |
| |
|
prtka | Friday 18 November 2005 - 07:20:10 | | |
Popiš to přesněji...nejde ti stále nbe nemá to perioritu...nebo jen když přijdeš do auta...popiš to přesněji |
| |
|
Brouček | Friday 18 November 2005 - 10:40:39 | | |
servo má el.pohon,tak zkontrolovat přívodní kabel k servomotůrku,jestly tam není nějaká oxidace,připadně zkusit ovzdušnit. <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Pá lis 18 2005, 11:16 ]</span> |
| |
|
prtka | Friday 18 November 2005 - 11:06:37 | | |
Broučku není poháněno řemenem...my už máme lepší vymoženosti jako EHPS |
| |
|
Brouček | Friday 18 November 2005 - 11:18:17 | | |
2Prťka: už jsem to zjistil a opravil.Omlouvám se _s103 |
| |
|
siM.s | Saturday 19 November 2005 - 14:27:59 | | |
Tohle taky muze byt tim, ze ti odchazi baterka a jelikoz ma SERVO hodne velky odber, chvli trva, nez alternator doda spravne napeti. Alespon takhle to bylo u me. |
| |
|
prtka | Saturday 19 November 2005 - 19:11:52 | | |
Kdyby to byla baterka ,tak to trvá třeba 5 sec pokud to ječ stálé tak to není tím |
| |
|
zdenál | Saturday 19 November 2005 - 23:52:45 | | |
měl jsem obdobný problém ze servem u své Astry 1,4-16V, r.v.2000. Ze začátku po nastartování servo nešlo, po půl hodině se rozchodilo. Potom šlo třeba 14 dní v pohodě. Postupem času přestalo jít úplně. Vyzkoušel jsem vše možné. Můžu dát ještě jednu radu, která tu nepadla. Zkus vypustit olej z nádržky posilovače, celý systém propláchnout a znovu naplnit novým. To mi radil jeden mechanik, jemu to pomohlo. V mém případě to se nezadařilo. Nakonec jsem servo musel vyměnit. V autorizáku za to chtěli 40 táců, mění to celé vč. řízení, prý to jinak od výrovce nedostávají. Nakonec jsem servo koupil na inzerát za 3 litry ,vyměnil a zatím je to rok OK. Přeji Ti lepší úspěch při opravě závady. |
| |
|
prtka | Sunday 20 November 2005 - 04:53:04 | | |
To je sranda my se tu bavíme o servu a none odjel asi do Afriky Zdeno máš pravdu,ale proto jsem se ptal noneho ať popíš hodně přesně co mu to dělá ať se dá odhadnout jestli to je v servu nebo v řízení....jestli je to mechanické nebo elektrické...Dobře si radil vypustit systém ...ale není jednoduché ho vypustit celý a co tam nalít...proto se ptám noneho co to dělá a nic Jo a ještě jestli je servo od TRW nebo Delphi...kulatá nebo hranatá nádobka |
| |
|
none | Sunday 20 November 2005 - 15:59:35 | | |
Afričan je zpět! Takže nakopnu motor a otáčím volantem,je jedno na jakou stranu,ale mám posit že nepatrně spolehlivěji to funguje doleva.Pokud začnu otáčet,otočím asi o 2cm a chová se to jako s vyplým motorem a to zhruba 3 sekundy,pak zabere servo a je to ok,ALE pokud chci opět otáčet volanterm,opět nastane prodleva mezi otočením volantu a pomocí serva.Musím zdůraznit,že to je relativní a někdy otočím 1x volant a stále servo nic... někdy to funguje na 100%.Akumulátor je starší,ale v dobré kondici i v zimě.Možná tam je dolitý jiný druh servo oleje,nebo zavzdušněno,ale to nevím,mám to auto pár dní.Takže jen hádám.Asi to chce vyměnit nápln,aby se tohle odškrtlo a vidělo by se co dál.vynechme tento krok a zkusme to pořešit.Mrknu na oxidaci kontaktů přívodu napětí,motor je umytý ale vysušený a nakonzervován proti korozi kontaktů.Motor běhá na 100% taktéž ABS či startér,potíž jen se servem.Nevím jak to dále popsat.Odvzdušnění se provádí jak a kde?DĚKUJI ZA POMOC. &| |
| |
|
|