Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Servo |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
karel |
| ||
Host | Tak jsem ráno přišel k autu zajel do města si 5km po hodině nased zas do auta a už mi nejelo servo tak se tak nějak dojel dom přečetl skoro vše co se tu psalo o servu a zkontroloval baterku olej a pojistky nechal auto nastartovaný pul hodky a stejnak nic tak sem to hodil do servisu a docela mě překvapila reakce v servisu že servo rozeberou a uvidí (že už tak měnily uhlíky v el motoru) to su zvědavej co | ||
| |||
karel |
| ||
Host | Jedná se o astru g 98 ´kombi 1,4 najeto 97 000 | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | V motoru serva žádné uhlíky nejsou Bylo tam dost kapaliny..vlastně o tom jsi mluvil..pokud není kapalina servo nejede O pojistce jsi mluvil..když otevřeš haubnu a otevřeš ten kryt pojistek ,tak je to ta druhá 60A Na krytu těch pojistek je konektor..nerozpojil se ti..je to spojení serva s volantem..pokud je to zkorodované nebo odpojené servo nejedHned vedle na pravé straně je kostra serva..je to vpořádku Pak leda by se něco poničilo na tišťáku pod krytem na nádobce serva Vypadá to na něco elektrického...jestli odešel motor..podle mě se nedá vyměnit...no vyměnit by se dal ,ale podle mě se nmedá zvlášť sehnat...na vraku nové servo 5000kč Ještě jestli se budeš vracet odhaduju to ne servo od firmy TRW..co ty na to...kulatá nádobka <span class='smallblacktext'>[ Upraveno St lis 30 2005, 11:07 ]</span> | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Jo ještě jedna věc...chtělo by to spíš šikovnýho elektrikáře a zjistit příčinu Může to být pod volantem kde to dává signál k roztočení motoru serva Jo a změřit kolik ti dobíjí alternátor..poku je napětí menší jak 11.2 servo nejede <span class='smallblacktext'>[ Upraveno St lis 30 2005, 11:17 ]</span> | ||
| |||
karel |
| ||
Host | no nechal jsem to v servisu tak až mi daji vědět na co přišli tak dám vědět. | ||
| |||
karel |
| ||
Host | Tak mi volali z servisu a mělo by to být spínací relé které po nastartování spouští servo co vy na to? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jo,to by mohlo být,kolik za něj chtěji? Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
karel |
| ||
Host | Tak v puvodním servisu kde tvrdily že je to relé mě poslali do jiného (nic nechtěly zaplatit) v druhém po mě už chtěly 800 že ale 500 z toho budu mít zdarma na výměnu kol no a poslali mě do opelu že neví co tomu je . do orig opelu jsem nejel ale kamarád má kamaráda a tak nakonec proběhla výměna serva (nějaký umělec tam totiž přede mnou ve švajcu nalil červený olej a že prý tam patří zelený a odešla elektronika ponořená v servu) a nějaké hydraulické tyče řízení vše za 15 000 trošku mě to zkazilo vánoce ale krásná to cena oproti orig servisu to je paradox jsem rád že jsem zaplatil jen 15 000 | ||
| |||
tokin |
| ||
Host | Červený olej? Já ho tam leji normálně _rendek a i tam origo byl, je to Castrol a patří přímo do servořízení | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Karle..tyto stránky jsou od toho,aby si člověk zkonfrontoval názor se servisem a nebo aby si poradil sám.Mám takový dojem ,že tě podvedli,ale teď už nic nenaděláš neb je pozdě. Pokud ti odešel motor v servu...může se stát...na vraku 5000kč....opravdu origo kapalina do serva je zelená...červená kapalina do automatických převodovek Dexron III je lepší než co používá Opel V řízení se nedá vyměnit nic...jenom spojovací tyče mezi kulákem a hřebenem...ty nebudou stát moc...a nemá se na nich co posrat Výměna serva,když u toho budu pokuřovat a dám si sváču..do dvou hodin | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |